FARAZ

faraz apni b.v. sy
HATA LO APNY CHEHRY SY YE ZULFEIN AEY JAAN-E-FARAZ,
AGLI BAAR KHANY MEIN BAAL AYA TOW SAJNI SY GAJNI BANA DU GA...

by sarmad abbas (few years ago!) / 999 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boy- its called DIRECT MARKETING.

Managment student kisses a girl.
Girl-whats this?

Boy- its called DIRECT MARKETING.

Girl slaps d boy

Boy-what is this?

Girl- this is CUSTOMER FEED BACK...:)

by Pak101.com (few years ago!)
Teachr-Bacho Jinda

Science Teachr-Bacho Jinda Rehne K Liye Kya Zaruri Hai?

Boy-Itna B Nahi Pta Mam?
"Jinda Rehne K Liye Teri Kasam Ek Mulaqat Zaruri Hai Sanam"

by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar santa ko koi 8th floor par

Ek baar santa ko koi 8th floor par bulata hai. Jb vo vaha jata hai to flat ke samne likha rehta hai "Santa April Fool" to

Santa likhta hai "Mai to yahan pr aya hi nhi tha.'

by Pak101.com (few years ago!)
People consider me as a "GOD"

Santa :
Banta : How do you know??
Santa : When I went to the Park today, everybody said, Oh GOD ! U have came again..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ghalib ne girlfriend

Ghalib ne girlfriend ko date per bulaya wo late aayi,

Girl: Am I late ?

Ghalib: Falak pe chand sitaron ko neend aa rahi hai,

Doosri ka time ho gaya hai, tu ab aa rahi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Hmari dosti Tb Khtm hogi jb

Hmari dosti Tb Khtm hogi jb...


1 ghunga 1 behre ko call kar
k btyega ki 1 andhe ne dekha
ki 1 langda bhag rha tha Ghanze
k peeche Baal katne k liye......

by Pak101.com (few years ago!)
style

New style of proposing a girl "Can I borrow a coin?" "I told my mom that I wil phone her wen I met d girl of my dreams"

by sana (few years ago!)
2 Baaten Hamesha Yaad Rakhn

Sunehri Baatein
Zindagi Mein 2 Baaten Hamesha Yaad Rakhna

1) Hawa Chalti Hy Tou
Pattey Hiltey Hyn

2) Aur Nahi Chalti Tou
Nahi Hiltey ...

by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ka 1 rupeya

Height of Kanjoosi

Major Rohail ka 1 rupeya 5ve manzil se gir gya
Major Rohail bhgate bhagte neche gya
Pr rupya na mila
Kyu?
Kyu k Major Rohail rupye se pehle neche pohanch gya

by Pak101.com (few years ago!)
Yar muje Major Rohail ne

Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr bohat mara.

Batna: Social Work?

Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka board lagaya tha.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook