A cat was Very Sad Bcoz He did
A cat was Very Sad Bcoz He did not Have any Girl Friends
One day He saw a beautiful Lady cat
He went and said 2 her
"MEOW"
by Pak101.com (few years ago!) / 1005 views
Similar Jokes
Teacher: Cheel ko English Main kya Kehte hain?
Pathan: Eagle.
Teacher: Agar Cheel Beemar Hojaye to?
Pathan: Illegal
by Abdul Hannan (few years ago!)
Munna : Abay Circuit! Jaa baajo walay ghar say
Doctor ko bula k laa, meri tabiat kharab ho reli hai.
Circuit : Aey Bhai!!! aap to khud doctor ho.
Munna : Bolay to meri fees bahut zyada hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Funny Laloo found answer to the most difficult question ever: What came first- the chicken or the egg?
Hum jiska order pehle dunga, vahi pehle ayega na
by Pak101.com (few years ago!)
Husband biwi se Phone par: "Kiya pakaya hai aj khanay mein?"
Biwi (ghussay se): "Zeher"
Husband: kha kar so jana, mein dair se aonga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar bagh gyia or tm
hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jija: Sali ji, aapke yahan ki sabse mash-hoor cheez kaunsi hai?
Sali: Jija ji, jo mash-hoor thi, usey to aap le gaye!
by Mazhar Khan (few years ago!)
SARDAR:
Muje 9 Bando Ne Mara,
GURO: Phir Tu Ne Kia Kya?
SARDAR:
Maine Kaha Agar Himat Hai
To 1 Ek Kar K Ao
GURO: Phir SARDAR:
Phir Sab Ne Bari Bari Maara.
by Pak101.com (few years ago!)
Mom: Have you brought the matches home?
Son: Yes!
Mum: Are they working?
Son: Yes! I have try up all the fire Matches... It's working.
by Pak101.com (few years ago!)
Beti:
Ami Mera Teacher Kitna Pyara Hai Na?
Ami:
Beti Teacher Bap k Brabr Hota Hai..
Beti:
AMI Ap Hamesha Apne Hi Chakar Mein
Rehna,
Hamare Liye Na Sochna…
by Abdul Hannan (few years ago!)
Nepolian ek Sardarji ko bade garv se kehata hai :
Mere dictionary mein impossible word hi nahi hai.
Sardarji bolata hai : To pahele hi acchi tarah se
dekh lene ka na sab word hai ke nahi, aage se word
rahenge wohi dictionary le.
by Tanveer Hussain (few years ago!)