Spending vacation doing?

I'm going to spend my vacation reviewing everything I learned at school.

Really? What are you going to do the second day?

by Pak101.com (few years ago!) / 1069 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Jyotish Aur Bhavishya

Jyotishi Ek Lady Se: Tumhare Pati Ka Bhavishya Jaanna Chahti Ho??

Lady: Nahi Inka Bhavishya To Mere haath Main Hai Filhal Bhootkal Bataiye

by Pak101.com (few years ago!)
Shocked answer

BRITISH: WHY U ALL MUSLIMS R IN DIFFRENT
COLOURS? LOOK V R ALL WHITE
DR ALLAMA IQBAL SAID: HORSES R IN DIFFERENT
COLOUR BUT ALL DONKEY R SAME.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Laka Lush Push Products Pvt Ltd

Agar Pathan koi Cold Drink banaye to uska naam kya hoga?



Think???


"KHOCHA COLA"
Laka Lush Push Products Pvt Ltd.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Beta: Kitni sundar larki hy

Beta: Kitni sundar larki hy

Baap: Beta ye miss hen tumhari maan k brabar hen.

Beta: Haan abba har jagah apna chance lagana , hamen kuch nahin karne dena...;)

by Pak101.com (few years ago!)
100 sardar 1 kashti me sawar thay,

100 sardar 1 kashti me sawar thay,
k achanak kashti ruk gaai!
.
Aur
.
.
.
sub doob gaay

kaisay?
.
.

Sardar Thay Na!

Dhakka Laganay uttar Gaye!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai

Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Tourch sacreen wala hai kia

Pappu:ye bakra kitne rupee wala hai?
Admi:38000 rupee wala hai

pappu:hairan ho k kia ye tourch screen hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Santa: I am so miser

Santa: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.

Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend.

by Pak101.com (few years ago!)
1 Nurse ka Mangaitar

1 Nurse ka Mangaitar usay bari hasrat se:

“Jaanu kash mujhe koi haadsa paish aata to main tumhare ward main admit hota, Tum meri khidmat karti aur main jaldi theek ho jata”,

Nurse: Jaan tumhe mere paas koi hadsa nahi balkay moujza hi la sakta hai, kyon k main DELIVERY ward main hoti hoon

by Pak101.com (few years ago!)
Saab 1 rupia de do

Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana. Kal
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony
mein mere lakhon rupaye fase huye hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook