1 sardar road pe potti kr raha tha
1 sardar road pe potti kr raha tha police pakar k lejany lagi to srdar bola:
Pa ji Saboot ty chuk lo.
by Pak101.com (few years ago!) / 1011 views
Similar Jokes
Banta : What is the similarity between marriage and 11:59 pm?
Santa : Dono ke baad 12 bajte hai aur din badal jate hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Friend: Chand Kahan Hy……..?
.
Boy Friend: Chand do Han aik tum or aik upar
.
.
.
.
.
After Marriage
.
Wife: Chand kaha hy
Husband : Andhi hy….?
.
.
.
wo upar kya tera Baap CFL light le k
Bhaita hy.
by Mazhar Khan (few years ago!)
aik police walay ka beta exam main fial ho gaya to us nay us ko bula kay dantant shuru kar diya
uska beta bola: yeh lo 50 ropay aur mamala yaheen rafa dafah karo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mein Pee Kar Nahi Behakta, Usey Dekh Kar Behakta Hoon,,
.
.
.
.,
Itna Bta. Sharab Haram Hui Ya WO?
Ammi ka jawab :
Sharab Haram he, aur wo
by Abdul Hannan (few years ago!)
Tufani andheri raat me 12 baje Kabristan kejungle me 1 bhoot dusrebhoot ko samjha raha tha………….”Ghabra mat, sab vaham hai – Koi Rajnikant vajnikant nahi hota”
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Tumhara Pen me Ink nahi hai kia?
Girl: andhe ho kia?Chal to rAha hai,,
Pathan: Acha to Phir apna number likh k dikhao,<(',')/' />
O teri kher_/ / bchi sy nmbr leny ka nia treqa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan (Nurse se): Kia Doctor sahib ne abhi tak neend ki goli nahi bhaiji?
Nurse: Nahii
.
Pathan: Usay kaho jaldi karo, mujhe neend arahi hai, mai goliyon ke lie owr nahi jaag sakta
by Mazhar Khan (few years ago!)
Class me madam ne kaha sab apne apne “lover” ke naam PAPER pe likho.
2 minite bad ladkiya boli complete mam!
5 minite bad ladke bole supplimentery please!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Hospital Me Ek Nurse Se Kehta He: Tumne Mera Dil Chura Liya
Nurse(Sharmakar):
Chal Jhute Hamne To Teri KIDNEY Churayi He
by Pak101.com (few years ago!)
An Elephant Meets An Ant.
Elephant:
Tumhari Umer Kitni Hai?
Ant:
25 Saal.
Elephant:
25 Saal Aur Itni Choti?
Ant:
I Use LUX.
Meri Beauty Se Meri Age Ka Patta He Nahin Chalta.
Ant:
Your Age?
Elephant:
5 Saal.
Ant:
5 Saal Aur Itney Baray?
Elephant:
NIDO Jo Peeta Hon :-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)