Santa (Ladki ko chedte hue)
Santa (Ladki ko chedte hue): Hor soniya ki haal he…??
Ladki (gusse me) boli: Jo teri behn ka hai.
Santa (hans kar): Woh to pregnant hai!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
Husband: u will never succeed in making that dog obey u!
Wife: Nonsense its only a matter of patience, I had a lot of trouble with u at first.
by tanveer hussain (few years ago!)
Politician: Sach sach batao tum ne kitni baar mujh se bewafai ki?
WIFE: kul 3 baar!
Politician: Kab kab?
WIFE: Jab aap ke dil ka operation tha to Dr k pas gai,
Jab aap jail gae to judge k pas gai.
Politician: Or teesri baar?
WIFE: Jab apko hakumat banana thi or aap k pas 84 MPAs kum thay..
by Pak101.com (few years ago!)
Hitler Says: “There Is No Word
Like IMPOSSIBLE In My Dictionary”
Pathan Says: Ab Bolne Se Kya Faida Hitler Bhai, Jab Kharidi Thi
Tab Hi Check Kerni Thi Na,
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl_ darling hamaare pyaar ke baare mai kisi ko
mat btana
Boy_ tere bhai ko zarur btaunnga .saala kehta tha
koi koi kutti hee hogi jo mujh se pyaar kregi..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Papa mjhe Nokrani se pyar hy Mei us se shadi kronga.
Major Rohail: Nokarani ko rani banane ka na socho.
Boy: Kyu?
Major Rohail: Yehi galti mei ne b ke thi beta.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko
forward kar diya!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
ll married men say after yrs of marriage that,My marriage is made of trust & understanding.She doesn't trust me & I dont understand her
by Pak101.com (few years ago!)
MAREEZ: Mujhe Ajeeb Si Bimari Ho Gaee Hai,
Jab Biwi Bolti Hai
Toh Mujhe Kuchh Sunai nahi Deta.
Dr. : Yeh BIMARI nahi ALLAH Ki MEHARBANI hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Train ulatnay ka Case Adalat mein tha.
Train ka Driver jo ke Pathan tha,
Us se Poocha ke tumne Train Patri se kiu Utarai??
Pathan: O yaara aik banda samnay aa gaya tha to brake marne ka time nahi tha.
Hamara Assistant ne bola ke is ke oper char ha do.
Wakeel: Phir?
Pathan: Bas woh banda Patri se utar gaya..!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beautiful flowers die….
Nice stories end……
Lovely songs fade…….. ..
Momeries are forgotten… ..
All things comes to end…..
But people like YOU always remain forever
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BECAUSE GHOSTS NEVER DIE
by Abdul Hannan (few years ago!)