Mother(angrily): If you fail now
Mother(angrily): If you fail now then you must not say me mother.
After result
Mother: What was the result?
Son: Sorry sweet, You have lost the right to be called mother.
by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
Ek pathan Cycle chalate aur gungunate howe kahin
ja raha tha rastae mein ek aurat se takra betha.
Aurat chilla kar boli, “Break nahi maar sakte they
kya ???”
Pathan herat se… “Pora cycle mar deya abhi break
mar kar kia faida.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ki beti ko kisi ne sms kia i love you
sardar guse me:jis ne sms kia hai us ko to me poch lun ga. Filhal us ka sms use wapas kar do.
by Sabir shah (few years ago!)
2 ghantay aatay ki line main khara rehte huye ek aadmi ghussay se chillaya. "Main Zaradari ko goli marnay ja raha hon." Kuch dari baat woh wapas aakr aatay ki line main khara ho gaya. Kisi ne pucha. "Kyon Maar Diya?" Usne maayusi se jawab diya. "Wahan pe bhi line lagi hui hai."
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Was Driving A Jeep In Jungle
Tourist:
If Lion Comes Very Close To Us
Then How Can We Escape?
Sardar Jee :
Give Right Indicator And Turn Left
by Pak101.com (few years ago!)
One: Oye tera ek daant neela kyun ho gaya?
Two: Yaar maine ink lagayi hai.
One: Woh kyun.?
Two: Kyun ke aaj kal “bluetooth” ka zamana hai
yaar…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardarji is trying to commit suicide on the railway tracks and he takes along some wine and chicken with him.
Railway track
Somebody stops him and asks, kya hai, ye sab kyon leke baithe ho?
Sardarji replies, Saali train late aati hai kahin bhook se na mar jaun
by Pak101.com (few years ago!)
2 pathan jahaz pr safar kr rahe thay.
2 ghante ki flight thi, achanak inhain intercom pr pilot ki awaaz sunai di.
Pilot: "Hum ne apna aik engine kho diya hai, magr fikr ki koi baat nahi hai. Kyun k 3 engine abhi baqi hain. Bs flight 2 k bajae 3 ghante taveel ho jae gi."
Aadhe ghante baad pilot ne phr intercom pr kaha k
"hum 1 or engine kho chuke hain, lekin fikr ki koi baat nahi. Abhi 2 baqi hain. Bs flight 1 ghanta mazeed late ho jae gi".
Is pr 1 pathan ne doosre se kaha,
"kya bakwaas ae khocha, agar am aakri 2 engine b kho diye to shayad sara din isi jahaz mai bethay rahen ge."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: How can one person make so many stupid mistakes in one day?
Banta: simple! I get up early.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan PCO
Gaya
.
.
Aur
operator ko 2 zordaar thappar lagaye,
.
Guess
y?
.
?
?
.
.
.
?
.
Bcoz
.
Shop per likha tha k
Number milane se pehle 2 lgana mat bhuln
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aadmi road par khara ho kar hans bhi raha tha aur ro bhi raha tha,
paas se guzarne wale larke ne poocha:
Bhai sahib, kiya hua, aap kabhi hanste hain aur kabhi rotey hain.
Aadmi bola: Yaar hans es liye raha hun ke meri saas 7th floor se gir gaii, aur ro es liye raha hun ke wo meri naii BMW par giri hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)