Neela dant
One: Oye tera ek daant neela kyun ho gaya?
Two: Yaar maine ink lagayi hai.
One: Woh kyun.?
Two: Kyun ke aaj kal “bluetooth” ka zamana hai
yaar…
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 887 views
Similar Jokes
Shikwa hamein manzoor nhi…
Aaj na koi bahana hoga …
Aap ko hamari khushiyou1n ki qasam…
Next saal aap ko Nahana hoga
by Mazhar Khan (few years ago!)
Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.
.
.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor
donga.
Magar noshi meri biwi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Agar main mar jaun to tum kya karoge?
Husband: Shayad main mar jaunga.
Wife: Kyon?
Husband: Kabhi kabhi zyada kushi janleva hoti hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Dhongi Baba: Beta Tujhpar Ek Khatarnak Chudail
Ka Saya Hai…
Pati: Baba Jaban Sambhal Ke Baat Karo Aur
Khabardar Meri Biwi Ki Baare Mein Kuch Ulta
Seedha Bola To…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Marez:doctor se mere danton main dard rehta hay or ab to danto main kerah bhi lag gya hay.bataye doctor sahib main kya karon?
Doctor….aap aik mahn tak ras or chay lein is ke alawa kuch na khayein .
Aik mahn tak marez rozana sirf or sirf chaye or ras par guzara karta raha magar aik din ras& khatam ho gye jis par marez ne socha ke chalo aj main sirf chaye pee leta hun.aaj guzara ho hi jaye ga.kal ras le aaon ga magar
kere ko acha na laga,foran bahir nikal kar kehne laga
Uncle aj ras nahi hay kya.
by Pak101.com (few years ago!)
Snta Pe Bijli Ki Taar Gir Gayi:
Snta Tdp Tdp k Mrne Hi Wala Tha.
Ki Use Yad Aya,
Bijli to 2 Din Se Bnd h. Wapas uth gya or bola, ' Sala! dara diya.
by Pak101.com (few years ago!)
2 cockroach ICU main admit hue....
1st: kisne mara??...
2nd: aray kisi ne nahiye larkian mujhe dekh k itna chillati hain k heart attack ho geya tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar's Daugher: Abba Kal Hamary ghar se 1 band kam ho jayega
.
Dosre din larki ghar se bhag gayi
.
Sardar: Larki ne kaam tu acha nahi ki…….. Par thi wo Najoomi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 larki raste pe setian bajati ja rahi thi
old man:beta kia waja hai aj itni khush kiun ho?
Larki:kaminu k exams ho rahe hain raste khali hain na.
by Sabir shah (few years ago!)
son: abba, idhe aa jaa
father: beta aise nahi bulatey....izzat se bulatey hain...
son: abba chal izzat se idher aa jaa
by Pak101.com (few years ago!)