Naswar
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm
na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to
utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
Aik pathan bivi k pas gia to khush tha
bivi:q khush ho?
Pathan:aj bathroom me bara maza aya jb darwaza khola to light on ho gai jb band kia to banad ho gai.
Bivi:aj pher farej me peshab kar dia
by Sabir shah (few years ago!)
Columbus Agar Married Hota To America Kabhi Discover Nahi Kar Pata.
Kyunki Tab Usse Pucha Jata:
Kahan Jaa Rahe Ho.
Kiske Saath Jaa Rahe Ho.
Main Bhi Chalungi.
Wapas Kab Aaoge.
Ghar Reh Kar Hi Discover Karlo.
Mere Liye Kya Laoge.
Wapas Aate Waqt Sabji L
by Pak101.com (few years ago!)
3 Poltry Forms ki Inspectn ho rhi thi.
Inspectr:
Tm Murghion ko kya dety ho?
Pathan:Bajra
Inspector:Wrong Food Arrest him.
Inspector:Tm kya dety ho.?
2nd pathan:Rice
Inspector:Tm B ghalat ho.
Arrest him
3rd pathan ghabra k bola:
hm to sb Murghion ko 5,5 rupay de deta hai jis ka jo dil chahe kha le.
by Mohammad Ali (few years ago!)
GF-Me Tumre Leters K Stamp Tickts Ko KISS Krti Hu,Unhe Tumhre Lips Ne Chua Hoga
BF-Pr Me To Unhe Apne Kut.te Ki Naak Se Gila Kr K Chipkata Tha:
by Pak101.com (few years ago!)
Pita Ji Ne Apne Bete Ko Gusse Se Dant Te Hue Kaha
Baap: “Nalayak Kabhi Tumne Apni Koi Book Khol Ke Bhi Dekhi Hai?”
Beta: “Haan Papa Roz Kholta Hoon Ek Book”
Baap Hairani Se: “Konsi?”
Beta: “Facebook“
by Pak101.com (few years ago!)
Bander k bachey na kaha papa meri shadi kab karo gay? Bander nay kaha beta zara sabar karo
Dulhan ko pora sms to parhne doo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sharma:- Ek Problem He
Yaar, Meri Beti Jawaan Ho Gai He Kya Karu.?
Verma:- Jawaan Ho Gai Hai To Border Pe Bhej De,
Sare Jawan Wahi Jate He.
by Pak101.com (few years ago!)
Kid 2 Mom:” 10 Rs Dena, Bahar 1 Garib Ko
Dene Hen..
.
.
.
Mom:” Kaha Hai Garib.. ??
.
.
.
Kid:” Bechra Bahar Dhup Me Kulfiyan Bech
Raha Hai..:
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ye sms jin khubsurat Lrkon
OR
lrkiyun ko milta Hai…
5 Second baad unka mobile off ho jata
hai….
00:05
00:04
00:03
00:02
00:01
Nahi howa??
Khodsurat hote to ho jata na.!
Mera to 2 Din tak off raha tha..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Man Was Complaining 2 A Frnd
I'd It All
Money, A Beautiful House, A Big Car, D Luv Of A Prety Gal Thn Its
All Gone
Frnd: Wht Hapend?
Man: My Wife Found Out :
by Pak101.com (few years ago!)