aik admi ki biwi

Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya
Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?


Biwi:
Apney Husband Ki Cheque Book...

by Abdul Sami (few years ago!) / 1255 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Girl shock..Boy RocK

Girl college mein new sendal daalke gyi..
.
.
Boy:” sendal kitne acchi hai..
.
.
.
Girl:” hmmm utaru kya..???
.
.
.
.
.
Boy:” but jeans or top toh ussse bhi acchi hai…

Girl shock..Boy RocK..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Kanjoos baap k bete ne

Kanjoos baap k bete ne
kha:"Papa meri GF pregnant ho gayi hai. 50,000 mang rahi hai, CHUP rehne ke"
.
Kanjoos ne khamoshi se paise
de diye. 2 mahine baad dusra beta bola:"Meri GF pregnant hai
75,000 mang rahi hai.
.
Kanjoos ne khamoshi se de
diye. 6 mahine baad Kanjoos ki
kuwari beti boli: "Daddy, I am
pregnant!"
.
Kanjoos ne usko gale se
Lagaya Aurkaha: "Shabaash beti, Ab paise leneki baari hamari hai"..:p

by Pak101.com (few years ago!)
Jab rishte walay ap ko daikhnay ayain

Jab rishte walay ap ko daikhnay ayain to apny moun
per Meezan oil lagain.
Kyun K. Her cheez
Meezan main achi lagti hay.!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
She Is Kidding.

She Is Kidding...

Sardar:Translated Into Urdu...

"Woh Bachey Dey Rahi Hai" ... =D ;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Operation Or Postmortem

Nurse: Udas kyu baithe ho sir?

Bhullakad Doctor: Dopahar jiska operation kiya tha, Woh patient mar gaya.

Nurse: Arey woh to postmortem case tha sir.

Bhullakad Doctor: Toh main subah kiska postmortem kiyaa tha…

by Pak101.com (few years ago!)
Santa- tu mujhe 3ooo/= de

Santa- tu mujhe 3ooo/= de, 2 mahine k bad main
tujhe lota dunga.
2 mahine k baad....
Banta- chal apna vada pura kar.
Santa- ye le......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
) (
(___) Ye le Lota...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband Happiness

A best funny example of Husband Happiness

Husband: Sir, meri wife kho gayi hai…..report likhlo !!

Officer: Bhai yeh postoffice hai. Ja ke police station mein report likhao…

Husband: Kya karu, KHUSHI KE MAREY kuch samaj hee nahi aa raha…

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar g Saw A Man Stealing A Purse

Sardar g Saw A Man Stealing A Purse

Thief: There Is 1000Rs In The PurseWe Can Take 50-50

Sardar g: Ok ... Ok
Wh8 About TheRemaining 900 ..? ;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek chor amir aadmi

Ek chor amir aadmi ke ghar mein chori karne gaya. Tijori pe likha tha “Tijori ko todne ki jaroorat nahi hai, 452 number press karke sahmne vala lal batan dabao, tijori khul jayegi. Jaise hi batan daba alarm baja aur police aa gayi.”

Jate jate chor seth se bola: Aaj mera insaaniyat se vishwas uth gaya hai!

by Mohammad Ali (few years ago!)
He Cant Read Fast

Sardar Was Writing Something Very Slowly

Friend Asked: Why R U Writing So Slowly?

Sardar:Im Writing 2 My 6yr Old Son He Cant Read Fast

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook