SADR TRAIN MA APNI BERTH PY

SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'EK STATIOON PY TRAIN RUKI'

EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;

SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 894 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aab tabiyat kaisi hai?

Doctor : Aab tabiyat kaisi hai?
Santa : Pehle se jyada kharab hai.
Doctor : Dawai khali thi?
Santa : Nahi dawai ki sishi to bhari hui thi.
Doctor : I mean dawai le li thi?
Santa : Ji aapne di to meine le li thi.
Doctor : Bewkoof dawai pee li thi?
Santa : Nahi dawai to laal thi.
Doctor : Abe gadhe dawai ko pee liya tha?
Santa : Nahi sir peelia to mujhe tha!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Laash

Santa Ki Mout Bijli Girne Se Hui
Par Laash Muskurati Mili
God Ne Pucha Aisa Kyon?

Santa: O G Mainu Lagya Si
Koi Meri Photu Le Raha Hai

by Mohammad Ali (few years ago!)
Bus Conductor & Driver

Bus Conductor & Driver
Mai Kiya Difference Hai?

Ans:
Condector So Jaye To Kisi Ka Ticket Nahi Katega Or Driver So Gaya To Sab Ka Ticket Kat Jayega

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Bachcho aaj hu

Teacher : Bachcho aaj hum grammar padhnge...

"1 aurat 1 khidki se jhaank rahi hai"

Studnt: Ye
Ek vachan hua..

Teacher : "Bahut si aurte khidkiyo se jhak rahi hain"

.
Studnt : Ye toh REDLIGHT area hai :D :p

by Pak101.com (few years ago!)
Bring seperate bills

Boy n Girl in a HOTEL
.. Boy: I Love U
.. Girl: I dont Love U
.. Boy: Think again?
.. Girl: I told u No
.. Boy: Waiter,Bring seperate bills for us. Girl : i Love u 2

by hearthackervsgirls (few years ago!)
FATHER: How Are Y

FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You
Mean?
SON: They"Re Below C Level

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Why is the DBA

'Q: why is the DBA so rich?
A: He creates and manages quite a lot of
FOREIGN KEY relationships'

by Abdul Sami (few years ago!)
Evolution of man

Without shaadi Spiderman
Shaadi ke din superman
Shaadi ke baad Gentleman
Aur
B.V khobsurat ho toh saari umar watchman..

by haleema sadia (few years ago!)
Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then

Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then

Sheikh:
Kahan ja rahi ho or kia le kar ja rahi ho?

Cheunti:
ßhai bhooka marne se to behtar hai hijrat kr jain.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pillow is like a true love

True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook