SADR TRAIN MA APNI BERTH PY
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
Doctor : Aab tabiyat kaisi hai?
Santa : Pehle se jyada kharab hai.
Doctor : Dawai khali thi?
Santa : Nahi dawai ki sishi to bhari hui thi.
Doctor : I mean dawai le li thi?
Santa : Ji aapne di to meine le li thi.
Doctor : Bewkoof dawai pee li thi?
Santa : Nahi dawai to laal thi.
Doctor : Abe gadhe dawai ko pee liya tha?
Santa : Nahi sir peelia to mujhe tha!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Mout Bijli Girne Se Hui
Par Laash Muskurati Mili
God Ne Pucha Aisa Kyon?
Santa: O G Mainu Lagya Si
Koi Meri Photu Le Raha Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Bus Conductor & Driver
Mai Kiya Difference Hai?
Ans:
Condector So Jaye To Kisi Ka Ticket Nahi Katega Or Driver So Gaya To Sab Ka Ticket Kat Jayega
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Bachcho aaj hum grammar padhnge...
"1 aurat 1 khidki se jhaank rahi hai"
Studnt: Ye
Ek vachan hua..
Teacher : "Bahut si aurte khidkiyo se jhak rahi hain"
.
Studnt : Ye toh REDLIGHT area hai :D :p
by Pak101.com (few years ago!)
Boy n Girl in a HOTEL
.. Boy: I Love U
.. Girl: I dont Love U
.. Boy: Think again?
.. Girl: I told u No
.. Boy: Waiter,Bring seperate bills for us. Girl : i Love u 2
by hearthackervsgirls (few years ago!)
FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You
Mean?
SON: They"Re Below C Level
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
'Q: why is the DBA so rich?
A: He creates and manages quite a lot of
FOREIGN KEY relationships'
by Abdul Sami (few years ago!)
Without shaadi Spiderman
Shaadi ke din superman
Shaadi ke baad Gentleman
Aur
B.V khobsurat ho toh saari umar watchman..
by haleema sadia (few years ago!)
Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then
Sheikh:
Kahan ja rahi ho or kia le kar ja rahi ho?
Cheunti:
ßhai bhooka marne se to behtar hai hijrat kr jain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.
by Mohammad Ali (few years ago!)