Why is the DBA
'Q: why is the DBA so rich?
A: He creates and manages quite a lot of
FOREIGN KEY relationships'
by Abdul Sami (few years ago!) / 857 views
Similar Jokes
Insan ko Beemar kar Dainay wali Chezon mein Se aik cheez apno ki judai hai ”
So Plz. Aik 2 sms kar dia karo”Kal v halka jea bukhar ho gya c..
by haleema sadia (few years ago!)
Baba ranchoddas said
Neend k piche mat bhago,
Agar bhagna hai to padhai k piche bago,
Neend jhak mar k piche ayegi.
All IS WELL
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Papa Agar Cricket Mein Kisi Player Ko Kam Dikhne Lag Jaaye Toh Uske Sath Kya Karte Hain?
Papa: Beta, Ussay Umpire Bana Dete Hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Darling Ro Kyun Rahi Ho ?
Pappu’s Wife: Meine Itni Mehnat Se Aapke Liye Sandwich Banaya, Aur Dekho Yeh Kutta (Tommy) Kha Gaya…
Pappu: Tum Tension Mat Lo, Mein Tumhare Liye Doosra Tommy Le Aaunga
by Pak101.com (few years ago!)
Aadmi road par khara ho kar hans bhi raha tha aur ro bhi raha tha,
paas se guzarne wale larke ne poocha:
Bhai sahib, kiya hua, aap kabhi hanste hain aur kabhi rotey hain.
Aadmi bola: Yaar hans es liye raha hun ke meri saas 7th floor se gir gaii, aur ro es liye raha hun ke wo meri naii BMW par giri hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mr Funny ik TV showroom me jata hai.
Funny: Kya aap ke pas color TV hai? Salesman: Yes.
Funny: Mere ko ik green vala dena.
by Pak101.com (few years ago!)
A man in Hell asked Devil:
Can I make a call to my Wife?
After making call he asked how much to pay.
Devil : Nothing, Hell to hell is Free.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Rekha- Pehle Mere Pati Bhaag-Bhaag Kar Meri Har
Farmaeesh Poori Karte They
Saheli- Aur Ab.?
Rekha- Ab Farmaeesh Sunte Hi Bhaag Jaate Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Example Of Chor Ki Daadi Mein Tinka
Pappu Apni Wife Se – Suno ghar ka sara saman chupa do…. Mera ek dost aa raha hai….
Wife – Aisa kyun, Woh chura lenge kya….
Pappu - Arey nahi yaar pehchan lega…
by Pak101.com (few years ago!)
Fizawon mai goonj rahi hai awazien RATTAY marny ki FARAZ
.
.
Lagta hai NALAYAQON ke Exam hone waly hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)