pathan ne Med¡cal Store Se Dawa¡ khareedi

pathan ne Med¡cal Store Se Dawa¡ khareedi
Or Store Waley Sy kaha,,
“Cheen¡ ßh¡ Do”

Store Wala:”Cheen¡ Med¡cal pe nah¡ M¡lt¡”

pathan: hum pagal nah¡ Iss pe £¡kha ha¡ SUGAR FRÉÉ:

by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Man1 sitting with dog

Man1 sitting with dog.

Man2:Your dog bits?
Man1:No

Man 2 sits and the dog bits!

Man2 angrily, you said he does not bit!

Man:That is not my dog.

by Pak101.com (few years ago!)
Wo to ladkiyo k shok-e- deedar ne

Arz h
.
.
.
.
.
.
.
“itne khddar the t
hum ki kabhi school na
jate the galib.!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo to ladkiyo k shok-e- deedar ne
hame graduation krva diya.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ki Gf Romantic Mood mai th

Santa Ki Gf Romantic Mood mai thi usne santa se kaha mere gahr koi nahi hai aa jaao

Santa-tu mere ghar aajamere ghar sab log hain.Tera man lag jaayega.


by Pak101.com (few years ago!)
wah wah

Wo Tuje door se Dekh k Apna
DOPPTTA Sambhal LeTi he…
wa wa wa
Me Heraan Hn k wo itni Door se
b
Kamina Pehchaan Leti he!
Hun kr waa waa

by Zia Rasool (few years ago!)
Jin ka bacha

Masjid mai elaan hogia ke
.
1 bacha mela hai JIN KA HAI, aa ke le jayen
.
1 Pathan jaldi agia owr bola: Mujhe bhi dikhawo "JIN" ka bacha kesa hota hai !

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Aik demandh

Wo kon si aisi larki hai jis ka boy friend so gia ho to





mujhe nigran boyfriend bana le.

by Sabir shah (few years ago!)
Jee bhar k rone do aaj mujhe

Jee bhar k rone do aaj mujhe

=Dosto=

Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa k delete Kr diya;->

<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-

by Pak101.com (few years ago!)
GHAR KI MURghi DHAL BraBR

pehli parosan, “beti aaj kya paka rehi ho? ”dosri parosan “daal” pehli parosan “lakin khusboo to morgi pakne ki aa rehi hay?” dosri parosan “jee han,pak to morgi hi rehi hay lakin aap hi to kahti hain ghar ki morgi daal barabar.”

by Abdul Basit (few years ago!)
Santa Cricket Khel Kar Aaya

Santa Cricket Khel Kar Aaya..

Banta:Kitne Run Banaye?

Santa:Century Hone Me 99 Run Baki The Or mai Out Ho Gaya.

Banta:shit Yaar so close.. ;-)

by Pak101.com (few years ago!)
han Hai Sala…

Pat1 Pathan Apne Kandhey Pe
Tota Bithaey Ja Raha Tha

1 Admi Ne Pucha:
Ye Konsa Janwar Hai?

Tota Bola: Pathan Hai Sala…

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook