Jab Gabbar paida hua...
Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4 thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha KTNE AADMI THE…
by Pak101.com (few years ago!) / 1097 views
Similar Jokes
1 Party me sab log ulti kar rahe the..
Banta: Sab ko kya Hua?
Santa: Maine Ulti ki thi,
In Logo ko Bura Laga, To Maine Wapas Pee lee
by Pak101.com (few years ago!)
Agar molana hazrat film bana nai
lagai to film kai naam is tarah hongai ``islam aaya tum na aaye
kaho na ramzan hai
hum zakat de chuke sanam
kabhi rozai kabhi ramzan
hamari tasbi aap ke pass
molvi banaya aap ne
shaheed to hona hi tha
janam sajda karo
ye molvi aap ki naam'''
by Mazhar Khan (few years ago!)
Tech: jab bijli chamkti ha
to hum ko roshni pehly aor
awaz bad me Q ati ha?
Sardar: Kyonki hamari aankhen aagey hai aur kaan piche......
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bush ne bivi ko surprise
dene k lie Naqli darhi monchain laga k rat ko chupke se bister men so gaya. adhi rat ko bivi ki ankh khuli to us k mun per hath phera or khushi se ucchal kar boli USAMA tum aaj phir aa gaye?????
by Pak101.com (few years ago!)
1 Larka Doosre Larke Se:
Yaar Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?
Doosra: Yaar Larki To Maine Phansa li thi.
Par Tum Logon ne ye Mohalla hi Chor Diya. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Was Walking Thru D Forest He Saw Snake Hanging On D Tree.
Santa: Sirf Latak Ne Se Height
Nahi Badegi
,Mummy Ko Bolo Complann Pilaye..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
nanna,chacha jan aap ankhein band kar lein. Chacha, herat se kune bhai kya bat hay. Nanna,chacha ammi jaan kehti hain jab tumhare chacha jaan ankhein band kar jayein gain to humhein bohot si dolat mile gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munnabhai : Ye Circuit !! Sala apun ke desh ko
kaun chala rahela hai ?
Circuit : Bhai….bole to apun ka desh to
SMS chala rahela hai….
Munnabhai : Abe kya bak raha hai?
Circuit : Bhai …sahi bola apun NE…SMS bole to …
Sardar Manmohan Singh !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.
Wife:Fer ki hoe ga?
Srdar: Bywakof Rate List waikh
Hot coffee Rs.15
Cold coffee.45
by Pak101.com (few years ago!)
Once a programmer drowned in the sea. Many Marines where at that time on the beach,
but the programmer was shouting "F1 F1" and nobody understood it.
by Pak101.com (few years ago!)