Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur last me likh dena, paas karke dikha.
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ taxi driver se-Kutub Minar chaloge
Driver-Jee ha
RAAZ-kya loge ?
Driver-paise
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What do you do? a young man asked the beautiful
girl he was dancing with.
“I m a nurse.” “I wish I could be ill and let you
nurse me,” he whispered in her ear.
“That would be miraculous. I work on the maternity
ward.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 friends were attending a boring lecture..
.
1st frd- Even my ass has fallen asleep..
2nd frd- I know! I heard ir snore 3 times..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Race dekhte Hue
GOLU ne Pucha:"Inam kisko milega?"
MOLU:Sub se age wale ko.
GOLU:To phir piche wale kyu bhag rahe hain?
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Facebook Pakistan Mein Ejaad Hota to?
Like: Lush
Comment: Jhuti Tareef.
Unlike: Ponka
Single: Akeli hai, Patalo isay
In a Relationship with Asim: Asim k Saath Full time Chakkar
Home: Apna Adda
Add as Friend: Yaar Banao aur Chakkar Chalao
Remove Friend: Isko Chor, New Pata
Friendlist: Apnay Jigri Yaar
by Mazhar Khan (few years ago!)
2 Sardar Watchng Match Whem Dhoni Hits A Bndary
1st- Dekho Dekho Goal Hua
2nd- Abe Tu Sardar Hi Rhega
Goal Isme Nhi Cricket Mein Hota Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Smartest thing Santa ever did...
He changed all his passwords to 'incorrect'...
So whenever he forgets, the computer will remind him,"Your password is ... incorrect"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki 2 Beveyan Lar pari..Aik boli k Aaj sunday Hay.or 2sari boli ni .Aaj Mondy Hay.
PATHAN Tang Aa k Bola
hum kya Pagal Hun. Jo Juma parh k Aya Hun
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek lady apne boyfriend ke sath ghum rahi thi ke
itne me uska husband aa gaya or bf ko marne laga
Lady- Maar gadhe ko, apni biwi ko to gumata nahi
dusron ki biwi ghumane le aate hai.
( itne me bf ko josh aaya or wo hsbnd ko marne
laga )
lady- maar sale ko, na khud ghumane le jata hai na
kisi or ko ghumane deta hai. :)
by Tanveer Hussain (few years ago!)