Fakir To Santa
Fakir To Santa: Aapke padosi ne pet bhar k khana khilaya he, Aap b kuch khilao.
Santa: Yeh lo HAJMOLA..
by Pak101.com (few years ago!) / 1078 views
Similar Jokes
Naman ko apna Kutta bechna tha. Chaman usko kharedna chahta tha.
Chaman: Kya ye Kutta wafadar hai ?Naman: Hanji, mein isko teen bar pehle bhi bech chuka hu, ye itna vafadar hai ke har bar mere pas vapis aa jata hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Snta-Aaj Pitaji Ne Pitai Kar Di
Bnta-Kyu
Snta-Maine To Sirf Itna Pucha Tha Ki"KAMINE.. Film Dekhne Chal Rahe Ho Kya..
by Pak101.com (few years ago!)
Mard zyada sharif hain ya aurtain ?
Pathan
Ans. Mard
Q k Mardon Main
UMar Sharif
Nawaz Sharif
Shehbaz Sharif
HaMza Sharif
Jab k aurton Me sirf
Babra Shrif
aur
Amna Sharif
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Three Friends After Exam.
Lucky: Yaar I dont know anything, I left the paper
blank.
Banta: Main bhi!
Santa: Sh!t yaar, Teacher will think that we 3 have
Copied.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
police to sharabi-:
kahan ja raha hai be,
sharabi daru pine se hone wale nuksaan par
parvachan sun ne ja rha hoon,
police itni raat ko koun deta hai parvachan,
sharabi meri biwi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pitaji:- itne kam no. ? do thapad marne chahiye!
Tinku:- ha papa,chalo maine us mastarji ka ghar dekha hai!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa n Banta were watching a cricket match. When batsman hits a boundary.
Banta: Kya Goal mara.
Santa: Raha Na bewakoof ka bewakoof, Goal is mein nahin cricket mein hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dil me nafrat le k bethe ho humri hi mehfil me humare hi lye
faraz
chalo shabash dafa ho jao
by Sabir shah (few years ago!)
25 Sardar
train k piche bhag rhe the
.
.
... .
24 Chad gaye,
toh train me logo ne kaha.
.
.
.
.
.
WellDone guys
..
.
.
Sardar-Kya Khak WellDone
kamino, :@
.
.
.
.
Saala jana to usko tha
hum to sirf choodne aye the...
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi cycle pe faqeer k pas se guzra,
faqeer:ALLAH k naam pe kuch de do.
Faqeer:chal pichay beh tenu k jhootay dewan
by Sabir shah (few years ago!)