Patahan
Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.
Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?
PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)
by Hina Tariq (few years ago!) / 1129 views
Similar Jokes
Kya aap ko pata hy...?
B00ks samne rakh kar B na parh pane wali bemari ka naam kya hy..?
.
.
.
.
.
.
.
"jo aap k haath main hy abhi ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Aik dafa aik molvi movie dekh raha tha.
Doosra aadmi: Molvi sahab aap ne to kaha tha ke ap
movie nahi dekhte.
Molvi: Mein is ko Nafrat Ki Nigah se dekh raha
hon...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What do u call a woman in heaven?
An Angel.
A crowd of woman in heaven?
A host of Angels.
And all woman in heaven?
PEACE ON EARTH!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bar Santa USA Gaya
Waha Church me Gaya to Achank
Waha aawaz i TANN
Ittefaq se Lyt b Chali Gayi
Santa Dar kar Bola
Oye Bhago Undertaker aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Student: Kid, your essay on "My Dog" is exactly the same as your brother's. Did you copy from him?
Student: No, teacher, it's about the same dog!
by Pak101.com (few years ago!)
Driver: Sahab poora petrol khatam ho gaya hai…..
ab gaadi aage nahi jaayegi…
Sahab: Teek hai ek kaam kar, gaadi reverse le aur
ghar vaapas chal….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:Test yaad hai?
Student:Miss me Jaise hi prhne betha to light chali gai,
baad mein is dar se parhne nahi betha,
k kahin meri waja se phir light na chali jay.
by Pak101.com (few years ago!)
krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!
Jack: Accha kya who aisa kar paya?
Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.
by khalid hussain (few years ago!)
Boy :tu dharti pe chahe jaha b rhegi tujhe teri khusbu se Pehchan Lunga
Girl: Ma KASAM mujhe phle se hi shak tha k tu sala"KUTTA" he
by Pak101.com (few years ago!)
A young boy Died, his mother Cried abi mere BACHE ne dikha hi kiy tha ,
Paros ke larki kaan me boli,
Don’t Worry Aunty!! Me ne sab kuch Dikha Diya Tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)