khuda kr diya

krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!


Jack: Accha kya who aisa kar paya?
Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.

by khalid hussain (few years ago!) / 1006 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek bhanebaj kramchari ka dada

Ek bhanebaj kramchari ka dada us ke daftar mein ja ker uske boss se bola: Iss daftar mein sunil naam ka aadmi kaam karta hai, mujhe us se milna hai weh mera pota hai

Boss ne muskura ker kaha: Mujhe afsos hai, aap der se aaye hain, weh aapki arthi ko kandha dene ke liye chutti laker ja chuka hai

by Pak101.com (few years ago!)
Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai

Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai ?
Papa: jab tum bade ho kar aacha ladka banoge to tumhe b 1milegi..

Beta: agar aacha nahi bana to ?
Papa : to bahot milengi.

by Pak101.com (few years ago!)
pathan goes to obama

Aik Pathan English sekhne Obama k pas gya.

2 Maah bad wapas aaya to usay call aayi.

Pathan: Who is speaking?

Dosri taraf: Khocha hum Obama bolti hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
a thief jumped in2 a sardar's house

a thief jumped in2 a sardar's house and asked:"sona kidher hai?"

sardar jee replied:ullo de pathey saara ghar khali peya ay jithey marzi lammma pay jaa!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Google Te Search Kar Lo

Sardar: Aj Mere Parosiaan Da Bacha Gum Ho Gia. Main Mashwara Ditta Te Menu Bohat Kutt Pai.

Friend: Tu Ki Mashwara Deta C?

Sardar: Main Kiya Google Te Search Kar Lo.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan


Best Break Up Ever: A Pathan Threw 6 Cricket Balls At His GirlFriend.

Girl Friend: What Was That For? Pathan: Its OVER!:-D

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Due To Rain , No Match

Teacher Told All Students
In Class 2 Write N Essay On A Cricket Match
All Were Busy Writing Except 1 Sardarji
He Wrote
“DUE TO RAIN,NO MATCH”

by Pak101.com (few years ago!)
Boy 2 Girl= tumhara naam Kya h?

Boy 2 Girl= tumhara naam Kya h?
Girl=Mina
Girl to Boy tumhara?
Boy=kamina
Girl=jhut mat bolo
Boy=Tu 2min pass me baith k dekh le
Tu ye hi bolgi.

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Husband In Sasural

Ek Bar Husband Apni Wife Ke Sath Apne Sasural Jaata Hai

Ek Din Vahan Husband Biwi Se Kahta Hai: jaan plzz love
me.

Biwi sharmate hue : Nahi Ye Mere Papa Ka Ghar Hai.

Funny Husband: To Kya Mere papa Ka Ghar Red Light Area
Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good

Sardar: Bad

Interviewer: Come

Sardar: Go

Interviewer: Ugly

Sardar: Pichlli

Interviewer: PICHLLI?

Sardar: UGLY

Interviewer: Shut Up

Sardar: Keep Talking

Interviewer: Ok now stop it

Sardar: ok now carry on

Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa

Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh

Interviewer: Are yaar

Sardaar: Are dushman

Interviewer: Get Out

Sardar: Come In

Interviewer: U r Rejected

Sardaar: I m selected...bale bale

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook