khuda kr diya
krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!
Jack: Accha kya who aisa kar paya?
Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.
by khalid hussain (few years ago!) / 1006 views
Similar Jokes
Ek bhanebaj kramchari ka dada us ke daftar mein ja ker uske boss se bola: Iss daftar mein sunil naam ka aadmi kaam karta hai, mujhe us se milna hai weh mera pota hai
Boss ne muskura ker kaha: Mujhe afsos hai, aap der se aaye hain, weh aapki arthi ko kandha dene ke liye chutti laker ja chuka hai
by Pak101.com (few years ago!)
Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai ?
Papa: jab tum bade ho kar aacha ladka banoge to tumhe b 1milegi..
Beta: agar aacha nahi bana to ?
Papa : to bahot milengi.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan English sekhne Obama k pas gya.
2 Maah bad wapas aaya to usay call aayi.
Pathan: Who is speaking?
Dosri taraf: Khocha hum Obama bolti hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
a thief jumped in2 a sardar's house and asked:"sona kidher hai?"
sardar jee replied:ullo de pathey saara ghar khali peya ay jithey marzi lammma pay jaa!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Aj Mere Parosiaan Da Bacha Gum Ho Gia. Main Mashwara Ditta Te Menu Bohat Kutt Pai.
Friend: Tu Ki Mashwara Deta C?
Sardar: Main Kiya Google Te Search Kar Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Best Break Up Ever: A Pathan Threw 6 Cricket Balls At His GirlFriend.
Girl Friend: What Was That For? Pathan: Its OVER!:-D
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher Told All Students
In Class 2 Write N Essay On A Cricket Match
All Were Busy Writing Except 1 Sardarji
He Wrote
“DUE TO RAIN,NO MATCH”
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 2 Girl= tumhara naam Kya h?
Girl=Mina
Girl to Boy tumhara?
Boy=kamina
Girl=jhut mat bolo
Boy=Tu 2min pass me baith k dekh le
Tu ye hi bolgi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bar Husband Apni Wife Ke Sath Apne Sasural Jaata Hai
Ek Din Vahan Husband Biwi Se Kahta Hai: jaan plzz love
me.
Biwi sharmate hue : Nahi Ye Mere Papa Ka Ghar Hai.
Funny Husband: To Kya Mere papa Ka Ghar Red Light Area
Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)