Light Band Kr Do
1 Shaks K.E.S.C Office Fone Kr K Bola:
Janab Light Band Kr Do
K.E.S.C Wala: Hiran Ho Kar Q Sir?
Man: Wo Yara Hmaray Dimagh Me
1 Naya Gali Aya Hai
Wo Tumko Dena Hy.
by Hina Tariq (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
Wife called her husband
Wife: honey where are you?
Husband: I'm at the bank.
Wife: dear, please I need 3000 rupees to activate my blackberry,
5000 to do my hair and
10,000 to buy a dress.
Husband: sorry, I meant I was at the "bank" of a river.
Do you want fish to cook?
by Abdul Sami (few years ago!)
Boy:Tum shadi k baad apnay liye alag ghar to nahi maango gi?
Girl:Aray nahi!! tum apni amma ko alag ghar dila dena
by Mazhar Khan (few years ago!)
Once there were 3 people
Boss,officer & clerk going 4 a Lunch They met with a Jin
Jin said: im here 2 fulfil 3 wishes of a person but u r 3 peoples
So i’ll fulfil 1 wish 4 each
Clerk quickly said: send me 2 USA with a lot money.puff clerk disapears
Officer said: send me 2 Paris with a lot of money.puff officer disapear
Jin said 2 Boss what’s ur wish he said
“I want these 2 idiots back at office after lunch at 2:00pm”
Moral: Let the BOSS SPEAK 1st..
by Zia Rasool (few years ago!)
What is a girl friend?
Addition of problems, subtraction of money,
multiplication of enemies & division of friends
by Abdul Sami (few years ago!)
Aik pathan hotel mein kamra lene ke liye reception Par mojood clerk se behas kar raha tha
Clerk dekhiye janab Koi kamra khali naheen hai
Pathan: Agar wazire azam aa jayein tu kia onnhein kamra do ge?
Clerk: kion naheen!
Pathan: phir mujhe woh kamra de doKion ke wazire azam tu naheen aa rahe aaj
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2014 me hone wale rewand ijtima ki dua me pehle se 10 guna ziyada awam k ane ki tawaqo
Q K
ab moulana tariq jamel k 7 veena Malik b hongi
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bacha Ghar Se Maar Kha kr,
Gusse Me School Ja Raha Tha
Ek admi Ne Pucha
Beta Padhte Ho?
Bacha: Nhi School Ki Dress Pehen K
Tere Baap K Barat Mai Ja Raha Hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:Main fail hona chahti hon
Boy:Kyun?
Girl:Ammi na kaha hai 1st ai to Sceince Dilwaengi
2nd to arts.Agar Fail ho gai to SHADI Kara Dungi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: I played chess against Viswanathan Anand but I lost..
Banta: You are a fool. He is the world champion in chess, how can you win against him.
Santa: Thats why I asked him to play Left Handed but I still lost.
Banta: You are an idiot.
He is actually Left Handed
by Pak101.com (few years ago!)
Naukrani: malkin aap udaas kyon hain?
Malkin: tumhare sahab apne office ki kisi ladki se pyaar karte hai.
Naukrani: nahin, sahab mujhe dhokha nahin de sakte
by Pak101.com (few years ago!)