I saw someone in coffie shop
I saw someone in coffie shop,
Attractive, Graceful, Intelligent, Smart and Decent.
More like a celebrity.
I went to Closer...... .
OH GOD!!!!
Yeh Mirrors bhi na.Ufffffffffff
by Pak101.com (few years ago!) / 868 views
Similar Jokes
Ek Sahab ki Lottery Mai PARIS ka Tour Nikla
Usne apni BV ko phone kya:
“Janu mere Sath Paris chalo gi?”
BV Khushi se boli:
“Yes, Bilkul, Paris Jana to mera khuwab tha,
Zarur chalu gi.
Par
Aap kon sahib bol rhe hain?”
by Pak101.com (few years ago!)
Khoon se likh diya har diwar pe Uska Naam,
Khoon se likh diya har diwar pe Uska Naam,
Aur fir tod di har diwar jis pe likha tha uska naam,
Kyon Kia.
.
.
SPELLING MISTAKE THI
by Sajjad Qureshi (few years ago!)
1 molvi ka tota (parrot) daily 1 shakhs ko
"oye beghairat" kaha karta tha
us shakhs ne molvi se shikayat ki
molvi ne tote ko danta
agle din jab wo shakhs qareb se guzra
to tota kuch na bola
thora agay ja k us shakhs ne peche mur k dekha to
tota hanste hue bola "Samajh to gaya hoga";-)
by Abdul Sami (few years ago!)
Tumhara chehra chanda k saman
tumahari ankh .kan. Naak sab
chandak saman or tumhe kya batye
chanda hamare bandar k nam
by khalid hussain (few years ago!)
Do U know the fullform of COLLEGE:-
C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......
Thats why boys go to college
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa : Yaar Tumne School Ana Kyu Chhod Diya?
Banta :
Yaar Actually Mere Dad Keh Rahe The Ke 1 Jagah Bar Bar Jane Se Izzat Kam Ho Jati Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Cute Ans.. When a girl asked his Ex-boyfriend
Girl: Do u still love me?
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy: Pyar ka topta nahi,
lekin mere dost aaz bhi mujhe teri kasam detehai. ?
? Kadir ?
by Pak101.com (few years ago!)
Beta; Papa Ami Ke 7 Kya Kar Rahe Ho?
Bap; Pani Dal Raha Hu,
Beta; Ami Ke Tanki Itni Free Hai Din Ke Nokar Rat Ke Ap Dalte Ho,,,
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladke wale ladki dekhne gaye.Ladk ne Ladki se
pucha:"Aapko KHANA BANANA aata hai "?Ladki : "
Nahi mujhe to BANANA KHANA aata hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Baar Pati-Patni Mein Ladayi Ho Gayi,
Unki Aapas Mein Baat-Cheet Band Thi,
Ek Din Subah Pati Ko Kisi Kaam Se Office Jaldi Jaana Tha,
Usne Raat Ko Paper Par Likha: “Mujhe Subah 5 Baje Utha Dena”
Aur Paper Patni Ke Takiye Ke Paas Rakh Diya,
Subah 8 Baje Jab Wo Utha To Dekha Uske Upar Bahut Saare Paper Pade The,
Aur Likha Tha:
Uth Jao 5 Baj Gaye Hai,
Please Uth Jao, Warna Late Ho Jaaoge
Arrey Pahle Hi Bahut Der Ho Chuki Hai, Ab Uth Bhi Jaao
by Pak101.com (few years ago!)