Naukrani aur Malkin

Naukrani: "Malkin! Chote Baba Ne Cockroach Kha Lia hai."

Malkin: "Oh God! Call Doctor Fast"

Naukrani: "Aap Tension Na Lo .. Maine Chote Baba Ko BAYGON Pila dia hai."

by Pak101.com (few years ago!) / 1091 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ye kela ktne ka?

Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Amrood khaty waqt

Amrood khaty waqt agar keera nazar aa jaye to bohat dil kharab hota hai,

magar...

.

.

ziyada jaan uss waqt nikalti hai..

.

jab..

.

.

keera aadha ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Ali ke 4 baache hue,

Ali ke 4 baache hue, naam rakhe Yusuf Ali,
Altaf Ali, Irfan Ali, Asif Ali,
Fir 5va or 6va bacha hua to Ali ke begum ne naam
rakhe – Bas-Kar Ali, Raham-Ali

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Match is over now..

In A Cricket Ground..
Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U Stil Sitting?
Santa:Oye…Yaar..
I Am Waitin For Highlights!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
kiun chamkti he

Teacher:
Sardar se: ye btao k barish k sath bijli
kiun chamkti he,
Sardar: g Oo iss wastay k pata chal saky
k keri keri jaga sukki reh gai ae

by hearthackervsgirls (few years ago!)
ye Kaun si bird hai Iski tang

Examiner-ye Kaun si bird hai Iski tang dekh kar bhatyo
Student-mujhe nahi pata
Xmar- Tum fail ho gaye whats ur name?
Stu- Le meri tang dekh kr bata

by Pak101.com (few years ago!)
A Story With A Moral

Class Mein Hindi Ki Teacher Ne Pappu Ko Boka

Madam: “Pappu Ek Story Sunao With Moral”

Pappu: “Maine Use Phone Kara Wo So Rahi Thi, Phir Baad Mein Usne Muje Phone Kra Main So Raha Tha.”

“Moral: Jaisi Karni Vaisi Bharni“

by Pak101.com (few years ago!)
naak saaf krlo

Ek ladki apny boy friend ke saath nayi garri main long drive per jaa rahi thi achanak raastey mein larki kehnay lagi…..“suno ! kya tum aik haath se garri chala saktay ho?”


Kyu nahi.. ladke ne bade fakher se garden akraaii…

Aur phir larki ne aahista se kaha, “Toh phir doosray haath se apni naak saaf karlo”

by khalid hussain (few years ago!)
Girl: mje kia gift 2ge

Girl: mje kia gift 2ge..?

Boy: kia chahye..?

Girl: Ring..

Boy: ring dunga pr YES nai krna.. Balance km hai..:P

by Pak101.com (few years ago!)
Santa to Banta

Santa to Banta : Yeh bacha tumhara kya lagta hai?

Banta : yeh mera door ka bhai hai,

Santa : Door ka mein samjha nahin,

Banta : Ess k aur mere beech 8 behan bhai aur hai !

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook