Saas: Khuda ne tumhe do aankhe
Saas: Khuda ne tumhe do aankhe di hai, Chawal se patthar nahi nikal sakti kya?
Bahu: Khuda ne tumhe battis daant diye hai do char 2-4 patthar nahi chabba sakti kya!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Why did a group of Columbians run away from the computer lab?
Because... The computer said, “You have performed an illegal operation and will be shutdown!”
by Mohammad Ali (few years ago!)
Patni: Mein toh sochti thi hamara sath janam janam ka hai….lekin swamiji ne kah rahey they ke swarg mein pati patni ko saath rehne nahi dete……
Pati: Darling isiliye usse swarg kehete hai…
by Pak101.com (few years ago!)
SHERU ARPITA SE BOLA -
BHAI AAJ TO CHAY PINE KA MAJA AA GAYA.”
ARPITA NE KAHA- “UNCLE JI, AGAR BILLI NE DUDH ME MUH NA MARA HOTA TO AUR BHI MAJA AATA.”
by Pak101.com (few years ago!)
1 LADY APNE BOY FRND K SAATH GHUM RHI THI
,
ITNE ME USKA HUSBND AGYA OR USKE Boy Frnd
KO
PITNE LGA.
.
LADY-MAR SALE KO,APNI BIWI GHUMATE NAI
,
DUSRE KI BWI KO GHUMANE LE ATE H.
.
(fir boyfrnd ko josh aya gya or wo husbnd ko mrne
lga)
lady-mar sale ko,na khud ghumane le jata h na kisi
or ko
ghumane deta he
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala question:-
Income Tax aur Callertune me kya similarity hai.?
?
.
Dono ka paisa hum bharte hai, par Maza koi aur leta hai...!! :p
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Suno g doctor ne mujhe aik
maheenay k araam k liye beautiful
foreign country janay ko kaha hai.
Hum kahan jayen gay?
Husband: doosray doctor k passs..
by nadeem (few years ago!)
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
1 pathan ne jali note bnaya or Quaid-e-azam ki topi bhol gya
jb dukndar ko dia to dukndar ne kaha topi nai hai
Pthan:ye qauid e azam ki GARMION ki tasveer hy.
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,
1 Pathan ne apne 6 mah k baby ki birthday party arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 mah k baby ki birthday kese?
Khan: hmarey haan semester System hai. :-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
America ki soch -Hum chand par pahoch gaye,
Ab aage kya karna he ?????
China ki soch - Hum 90% Dunia ki market pe raj
kar rahe he,
Ab baaki par kese kare ?????
Hum Bhartiyo ki soch - 12 baje light gayi thi to 2
baje aayi thi ,
Ab 4 baje gai to 6 baje aayi,
Matlab sala 8 baje wapas jayegi ?????
.
.
.
.
.
.
"Oye fatafat motor laga ke pani bhar le ,
Mae mera mobile charge me laga deta hu" ..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A pathan said to his friend: “mujhy smajh nahi aati k log maheena maheena kaisy nhi nahatay? Mujhy to 28 din k bad kharish hona shuru ho jati hai”.
by Mazhar Khan (few years ago!)