Teacher : students semester
Teacher : students semester system k fayde batao?
Students : sir fayda to pta nhi, par nuksan bohat hai,
Beizzati saaL me 2 bar ho jati hai. . .
by Pak101.com (few years ago!) / 1039 views
Similar Jokes
PatHaN AskEd a DR: Doodh Peene Se RaNg Gora hOta Hai KyA?
Dr: haaN Doodh Me CaLciuM hota hai is liyE
PatHan: acha to PhiR bhaNs ka BaccHa kyUn KaLa hOta hAi?
by Abdul Hannan (few years ago!)
aaj kal boys aur girls apne bare mein kya sochte hain???? Boys sochte hain ki girls ringtone ki thara hothi hain jab chahe jab badal lo.. aur girls sochte hain ki boys message ki thara hothe hain ager pasand aye toh rake lo inbox mein nahi toh delete kar doh!!!!!!!!!!!!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek adami santa se 1 Kg laddu lene aata hai
Adam: Isme to chinti hai
Santa: Aap naaraj na ho, aapko laddo pure 1 Kg dunga, chinti jitana weight extra de dunga
by Pak101.com (few years ago!)
apke haath mein mobile hai,
chehre pe khubsurat si smile hai,
sms ki ek chhoti si file hai,
phir bhi SMS nahi karte,
yaar, yeh kaun sa stupid style hai.......
by Abdul Sami (few years ago!)
manmohan singh-(rat ko joging kar rahe the)tabhi ek admi ne pucha"tum rat ko joging ku kar rahe ho'.
manmohan singh-kukee main P.M.hu.
by Pak101.com (few years ago!)
He Issued Orders That Only Married
Men Would Be Employed.
Friend Asks:
Why This ?
Banta Reply:
Because Married Men Are More Obedient.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: aji, koi peeche mere pair choo rahaa hai.
Husband: peeche mud ke apna chehra dikha, woh choonaa bandh kar dega
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Darling today is our Anniversary, what should we do?
Husband: Let us stand in silence for 2 minutes..!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 dost dusre dost ko raat 2 bje phone karta
hai
.
1st- hello, bhai jaldi aa kuch kaam he
.
2nd- kya kaam he yr mujhe nind aarhi he ,
mai nhi aa raha
.
.
.
1st- yr plz aja kuch jaruri kaam he
2nd- muje nind aa rhi he, K bye.
Gudnyt Phone off.
.
kuch der baad 2nd dost ko lagta hai. jaruri
kaam hoga, wo rat 2 bje us dost k ghar jata he 2nd- ha bol kya kaam he?
1st- bhai, wo light or t.v band karde
by Pak101.com (few years ago!)
Police wala apne bache se:
Beta tumhara result achha nahi aya aj se tumhara khelna tv dekhnaband..
Son: Ye 50 Rs pakro or is bat ko yahien daba do":-
by hearthackervsgirls (few years ago!)