Santa- tu mujhe 3ooo/

Santa- tu mujhe 3ooo/= de, 2 mahine k bad main tujhe lota dunga.
2 mahine k baad....
Banta- chal apna vada pura kar.
Santa- ye le......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
) (
(___) Ye le Lota...

by Pak101.com (few years ago!) / 1138 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

In Sardiyon Main Romance

In Sardiyon Main Romance Acha Nahi FARAZ...

.
.
.
.
.
.


Geezar(Geyser) Tera Kharab Hai Kuch To Khayal Kar...!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Dobyou have a problem

A patient came to his dentist with problems with
his teeth.
Patient: Doctor, I have yellow teeth, what do I do?
Dentist: Wear a brown tie!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha:

Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.

Aur Bola:
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
Aur Tum Wheeling Kar Rahy Ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Chor Do Nasha

Ek Cheeta Cigarette ka sutta lagane hi wala tha ki achanak ek chuha wahan aya aur bola

bhai chor do nasha, ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt hai.

Cheeta choohe k sath chal dia
Aage 1 hathi cocaine pi rha tha, chooha
Phir bola,

bhai chor do nasha,ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt hai.

Hathi b sth chal dia

Age sher whisky pene ki tyari kr rha tha,choohe ne use b woi kaha

Sher ne glas side pr rakha aur chohe ko 5-6 thappar mare

Hathi bola are kyu mar rahe ho is bechare ko?

Sher bola, Is kamine ne pichli bar b afeem kha kar mujhe 3 ghante jungle me aise hi ghumaya tha.......

by Sohaib Tariq (few years ago!)
Police ne aik sharabi ko pakra.

Police ne aik sharabi ko pakra.

Phir aik Gadhay ke agay Pani or sharab ki Baalti rakhi.

Gadha Pani Pi gaya.
... Sharab ko nahi piya

Police Ne Sharabi se poocha:

Tu ne is se kia seekha?
.
.
.
.
.
.
.
.
Sharabi:
.
.
.
Jo sharab nahi peeta
.
.
.
.
.
.
.
wo Gadha hota hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Batuni lady Ka chekup ksrne ke baad

Batuni lady Ka chekup ksrne ke baad
Doc-koi taklif nah H,sirf aaram ki jarurat Hai

Lady-Lekin Meri zuban to dekhi hi nai
Doc-Use b Aaram ki jarurat Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Santa drves in 2 1-way & cross NO

Santa drves in 2 1-way & cross NO

ENTRY board. POLICE : oye tainu NO ENTRY board dekha nahi kya?

Santa:"Oey! Mainu lagga ki aey flim poster hai!"

by Pak101.com (few years ago!)
Current se Bhi Bara Jhatka,

Current se Bhi Bara Jhatka,

Insaan Ko Tab Lagta Hai,

Jab Usay Pata Chalay,
K Wo

Baghair Package k

"Mobile Data Net"
Use Ker Raha hai...;-p:0

by lescol (few years ago!)
computer women

HARD-DISK woman:
She remembers everything, FOREVER.

RAM woman:
She forgets about you, the moment you turn her off.

INTERNET woman:
Difficult to access.

SERVER woman:
Always busy when you need her.

CD-ROM woman:
She is always faster and faster.

EMAIL woman:
Every ten things she says, eight are nonsense.

VIRUS woman:
Also called ?wife?; when you are not expecting her, she c

by ubaid ur rehman (few years ago!)
Phoolun wali razai

Me phoolon wali razai lekar so raha tha

aaye ajnabi



kambakhat koi rat ko phoolon ko pani de gia.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook