Santa- tu mujhe 3ooo/
Santa- tu mujhe 3ooo/= de, 2 mahine k bad main tujhe lota dunga.
2 mahine k baad....
Banta- chal apna vada pura kar.
Santa- ye le......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
) (
(___) Ye le Lota...
by Pak101.com (few years ago!) / 1138 views
Similar Jokes
In Sardiyon Main Romance Acha Nahi FARAZ...
.
.
.
.
.
.
Geezar(Geyser) Tera Kharab Hai Kuch To Khayal Kar...!
by Mazhar Khan (few years ago!)
A patient came to his dentist with problems with
his teeth.
Patient: Doctor, I have yellow teeth, what do I do?
Dentist: Wear a brown tie!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
Aur Tum Wheeling Kar Rahy Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Cheeta Cigarette ka sutta lagane hi wala tha ki achanak ek chuha wahan aya aur bola
bhai chor do nasha, ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt hai.
Cheeta choohe k sath chal dia
Aage 1 hathi cocaine pi rha tha, chooha
Phir bola,
bhai chor do nasha,ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt hai.
Hathi b sth chal dia
Age sher whisky pene ki tyari kr rha tha,choohe ne use b woi kaha
Sher ne glas side pr rakha aur chohe ko 5-6 thappar mare
Hathi bola are kyu mar rahe ho is bechare ko?
Sher bola, Is kamine ne pichli bar b afeem kha kar mujhe 3 ghante jungle me aise hi ghumaya tha.......
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Police ne aik sharabi ko pakra.
Phir aik Gadhay ke agay Pani or sharab ki Baalti rakhi.
Gadha Pani Pi gaya.
... Sharab ko nahi piya
Police Ne Sharabi se poocha:
Tu ne is se kia seekha?
.
.
.
.
.
.
.
.
Sharabi:
.
.
.
Jo sharab nahi peeta
.
.
.
.
.
.
.
wo Gadha hota hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Batuni lady Ka chekup ksrne ke baad
Doc-koi taklif nah H,sirf aaram ki jarurat Hai
Lady-Lekin Meri zuban to dekhi hi nai
Doc-Use b Aaram ki jarurat Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa drves in 2 1-way & cross NO
ENTRY board. POLICE : oye tainu NO ENTRY board dekha nahi kya?
Santa:"Oey! Mainu lagga ki aey flim poster hai!"
by Pak101.com (few years ago!)
Current se Bhi Bara Jhatka,
Insaan Ko Tab Lagta Hai,
Jab Usay Pata Chalay,
K Wo
Baghair Package k
"Mobile Data Net"
Use Ker Raha hai...;-p:0
by lescol (few years ago!)
HARD-DISK woman:
She remembers everything, FOREVER.
RAM woman:
She forgets about you, the moment you turn her off.
INTERNET woman:
Difficult to access.
SERVER woman:
Always busy when you need her.
CD-ROM woman:
She is always faster and faster.
EMAIL woman:
Every ten things she says, eight are nonsense.
VIRUS woman:
Also called ?wife?; when you are not expecting her, she c
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Me phoolon wali razai lekar so raha tha
aaye ajnabi
kambakhat koi rat ko phoolon ko pani de gia.
by Sabir shah (few years ago!)