Jab tumhe meri yaad ati hai

Girl:
Jab tumhe meri yaad ati hai to tum kya karte ho..?
.
.
Boy:
Main tumhari favorite icecream kha leta hu aur tum?
.
.
.
GIRL:
Main GOLD FLAKE pi leti hu..

by Pak101.com (few years ago!) / 967 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Girlfriend boyfriend se

Girlfriend (boyfriend se): Ab hame shaadi kar leni chahiye.

Boyfriend: Voh to theek hai... par hum se shaadi karega koun?

by Pak101.com (few years ago!)
Apne Bade Bhai Ke Paon Chhu Rahe Ho?

Ek Ladka Gadhe Ke Samne Gir Gaya Ek Khubsurat Ladki Ne Dekha Aur Boli:

Kyun, Apne Bade Bhai Ke Paon Chhu Rahe Ho?

Ladka Bola: Ji Haan,Bhabi

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ko 5 Baje Phansi

Police: Tumhe Kal Subah 5 Baje Phansi Di Jayegi

Sardar: Ha Ha Ha!!

Police: Kyon Hans Rahe Ho?

Sardar: Main To Subah 8 Baje Uthta Hun!

by Pak101.com (few years ago!)
This Poem Is For All Students

This Poem Is For All Students..
Kaali kaali khaali raato se hone lagi
Hai dostiiii…
.
.
Khoya khoya in Kitabo me, Aata mujhe, kuch bhi
nahi..
.
.
Har Problem har Concept main kaise sehta hu….
.
.
Har pal har lamha main khud se ye kehta rehta hu..
.
.
Tujhe bhula diya…
Tujhe bhula diya…
.
.
phir kyun tere syllabus ne mujhe
Rula diya.. Mujhe rula diyaa..

by Mazhar Khan (few years ago!)
meaning of sms

Sardarji, tell me ...., what is the meaning of SMS ?
Sardar angrily said, i know -
it means....
S - Sardaron ke
M - Mazak udane ki
S - Service

by Abdul Hannan (few years ago!)
1 ameer larki ko exam me

1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!

Mazmun:
1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!
Ghar me 4 nokar the wo b garib
Car b tuti phuti B.M.W thi!
Bachon k pas purane iPhone thy!
Ghar me 4 2nd hand AC the!
Sara Khandan bari mushkil se aish kar raha tha...

by hearthackervsgirls (few years ago!)
khushain

Kisi ne ek Aadmi se pucha: Bhai ye khushiyan kiya Hoti Hain???
Aadmi: pata nahi bhai Meri to jawani Me Hi Shaadi Ho Gayi thi.

by Abdul Sami (few years ago!)
sab tumhari tarah

1 baar 1 larki akeli ja rahi thi,
.
.
1 larka samnay se aaya,
.
.
Dono bilkul paas aagaye,
.
.
Larka side pe ho gaya,
.
.
Larki chali gai,
.
.
.
Moral:
.
.
Sab tumhari tarah nahi hotay

by Abdul Hannan (few years ago!)
kafi time lagta hai ek shareef bande kogirlfrnd patane me.. :O

kafi time lagta hai ek shareef bande ko
girlfrnd patane me.. :O
.
.
.
. .
.
.
.
Phir agar pat jaye toh.. :p kisi ka baap bhi use dobara shareef
nahi bana sakta...:p :O :D

by khalid hussain (few years ago!)
son:"dady what is difference

Son:"dady what is difference between confidence & secret"?

Dad:" u r my son that is confidence .

Ur friend is also is my son that is secret

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook