Jab tumhe meri yaad ati hai

Girl:
Jab tumhe meri yaad ati hai to tum kya karte ho..?
.
.
Boy:
Main tumhari favorite icecream kha leta hu aur tum?
.
.
.
GIRL:
Main GOLD FLAKE pi leti hu..

by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

dead dog

1 admi k ghar ka samny kutta mara para tha uss ny muncipal commetie ko phone kiya"mery ghar ka samny kutta para hy utha lein"
jawab mila:wahin dafan kar do.
us admi ko gussa tow bohat aya par tahamul sy bola"g mein dafan karny laga tha magar marhoom k bachon ko itlaa karni thee"

by sarmad abbas (few years ago!)
Wife angry as hubby stands

Wife angry as hubby stands tOO clOse 2 a beautiful gal in a bus!
Gal slaps her hubby 4pinching-

Hubby-i swear i didnt dO it.
W-i knw i did it :)

by Pak101.com (few years ago!)
GIRL-kya tm mjsepyar krte ho

GIRL-kya tm mjsepyar krte ho?
golu-ha

grl-lekin tm to meri parwah nhi krte

golu-oye...pyar krnewale kisi ki parwah nhi krte


by Pak101.com (few years ago!)
sardar

1 baar 1 sardar Gangubai k ghar jata hai. Darwazy per knock karta ....

Gangubai: Kaun?

Sardar: mai....

Gangubai: mai kaun?

Sardar: tu gangubai.......

by Hassaan (few years ago!)
Zardari tax 20%

easy load 2012
TID 0074209115883
dear customar you have Rechared Rs.100
Deducation of
VAT 25%
Zardari tax 20%
Benazeer Barsi Tax 10%
RGST 5%
GST 17%
Flood Tax 5%
Bilawal Study Tax 6%
Bakhtawar study+jahaz Tax 5%
Your New Balance..
Rs. 2
Enjoy for Miss calls only

by Tanveer Hussain (few years ago!)
The ticket

A Ticket Collector In A Train Fines Rs400 For No
Ticket
He Chrgd 1st Girl Rs300
Who Wz Wearing Sleevless
Rs200 To 2nd Who Wz Wearing Sleevless & Backless
Rs100 To 3rd Who Wz Wearing Sleevless Backles & A
Mini Skirt
He Chrgd Rs 0 To The 4th One
Why?
Dirty Mind!
She Had The Ticket:-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.

Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.

Riskhewala:- Saman Free hai.

Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.

by Pak101.com (few years ago!)
Patni-Aapki Blue Shirt Mujh Se

Patni-Aapki Blue Shirt Mujh Se Jal Gayi

Pati-Mere Paas Waisi Ek Aur Shirt H

Patni-Pata Hai, Maine Usme Se Kapda Kaat Ke Pehle Wale Me Laga Diya Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar School Ma Hans

Sardar School Ma Hans Raha Tha 1 Larka Bola Chup Kar Jao
Sardar:Kyon, tM koN hO ?
Larka : Mai Monitor Ho.
Sardar bola Mai CPU hon.

by Pak101.com (few years ago!)
Larki BoyFriend Ki Qabr Per Ro Rahi Thi

Larki BoyFriend Ki Qabr
Per Ro Rahi Thi
Molvi: Q Roti Ho
Larki:Bechara KISS Mangte
Mangte Mar Gaya.Mgr Main
Ny KISS Nahi Di
Molvi: Tum Muje De Do,Main
Parh K Bakhsh Don Ga.

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook