Jab tumhe meri yaad ati hai
Girl:
Jab tumhe meri yaad ati hai to tum kya karte ho..?
.
.
Boy:
Main tumhari favorite icecream kha leta hu aur tum?
.
.
.
GIRL:
Main GOLD FLAKE pi leti hu..
by Pak101.com (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Girlfriend (boyfriend se): Ab hame shaadi kar leni chahiye.
Boyfriend: Voh to theek hai... par hum se shaadi karega koun?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladka Gadhe Ke Samne Gir Gaya Ek Khubsurat Ladki Ne Dekha Aur Boli:
Kyun, Apne Bade Bhai Ke Paon Chhu Rahe Ho?
Ladka Bola: Ji Haan,Bhabi
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Tumhe Kal Subah 5 Baje Phansi Di Jayegi
Sardar: Ha Ha Ha!!
Police: Kyon Hans Rahe Ho?
Sardar: Main To Subah 8 Baje Uthta Hun!
by Pak101.com (few years ago!)
This Poem Is For All Students..
Kaali kaali khaali raato se hone lagi
Hai dostiiii…
.
.
Khoya khoya in Kitabo me, Aata mujhe, kuch bhi
nahi..
.
.
Har Problem har Concept main kaise sehta hu….
.
.
Har pal har lamha main khud se ye kehta rehta hu..
.
.
Tujhe bhula diya…
Tujhe bhula diya…
.
.
phir kyun tere syllabus ne mujhe
Rula diya.. Mujhe rula diyaa..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardarji, tell me ...., what is the meaning of SMS ?
Sardar angrily said, i know -
it means....
S - Sardaron ke
M - Mazak udane ki
S - Service
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 ameer larki ko exam me garib Family pr mazmun likhne ko kaha gya!
Mazmun:
1 garib khandan tha,Bap garib,maa garib,bachy garib!
Ghar me 4 nokar the wo b garib
Car b tuti phuti B.M.W thi!
Bachon k pas purane iPhone thy!
Ghar me 4 2nd hand AC the!
Sara Khandan bari mushkil se aish kar raha tha...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kisi ne ek Aadmi se pucha: Bhai ye khushiyan kiya Hoti Hain???
Aadmi: pata nahi bhai Meri to jawani Me Hi Shaadi Ho Gayi thi.
by Abdul Sami (few years ago!)
1 baar 1 larki akeli ja rahi thi,
.
.
1 larka samnay se aaya,
.
.
Dono bilkul paas aagaye,
.
.
Larka side pe ho gaya,
.
.
Larki chali gai,
.
.
.
Moral:
.
.
Sab tumhari tarah nahi hotay
by Abdul Hannan (few years ago!)
kafi time lagta hai ek shareef bande ko
girlfrnd patane me.. :O
.
.
.
. .
.
.
.
Phir agar pat jaye toh.. :p kisi ka baap bhi use dobara shareef
nahi bana sakta...:p :O :D
by khalid hussain (few years ago!)
Son:"dady what is difference between confidence & secret"?
Dad:" u r my son that is confidence .
Ur friend is also is my son that is secret
by Pak101.com (few years ago!)