Jab tumhe meri yaad ati hai
Girl:
Jab tumhe meri yaad ati hai to tum kya karte ho..?
.
.
Boy:
Main tumhari favorite icecream kha leta hu aur tum?
.
.
.
GIRL:
Main GOLD FLAKE pi leti hu..
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
1 admi k ghar ka samny kutta mara para tha uss ny muncipal commetie ko phone kiya"mery ghar ka samny kutta para hy utha lein"
jawab mila:wahin dafan kar do.
us admi ko gussa tow bohat aya par tahamul sy bola"g mein dafan karny laga tha magar marhoom k bachon ko itlaa karni thee"
by sarmad abbas (few years ago!)
Wife angry as hubby stands tOO clOse 2 a beautiful gal in a bus!
Gal slaps her hubby 4pinching-
Hubby-i swear i didnt dO it.
W-i knw i did it :)
by Pak101.com (few years ago!)
GIRL-kya tm mjsepyar krte ho?
golu-ha
grl-lekin tm to meri parwah nhi krte
golu-oye...pyar krnewale kisi ki parwah nhi krte
by Pak101.com (few years ago!)
1 baar 1 sardar Gangubai k ghar jata hai. Darwazy per knock karta ....
Gangubai: Kaun?
Sardar: mai....
Gangubai: mai kaun?
Sardar: tu gangubai.......
by Hassaan (few years ago!)
easy load 2012
TID 0074209115883
dear customar you have Rechared Rs.100
Deducation of
VAT 25%
Zardari tax 20%
Benazeer Barsi Tax 10%
RGST 5%
GST 17%
Flood Tax 5%
Bilawal Study Tax 6%
Bakhtawar study+jahaz Tax 5%
Your New Balance..
Rs. 2
Enjoy for Miss calls only
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Ticket Collector In A Train Fines Rs400 For No
Ticket
He Chrgd 1st Girl Rs300
Who Wz Wearing Sleevless
Rs200 To 2nd Who Wz Wearing Sleevless & Backless
Rs100 To 3rd Who Wz Wearing Sleevless Backles & A
Mini Skirt
He Chrgd Rs 0 To The 4th One
Why?
Dirty Mind!
She Had The Ticket:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.
Riskhewala:- Saman Free hai.
Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Patni-Aapki Blue Shirt Mujh Se Jal Gayi
Pati-Mere Paas Waisi Ek Aur Shirt H
Patni-Pata Hai, Maine Usme Se Kapda Kaat Ke Pehle Wale Me Laga Diya Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar School Ma Hans Raha Tha 1 Larka Bola Chup Kar Jao
Sardar:Kyon, tM koN hO ?
Larka : Mai Monitor Ho.
Sardar bola Mai CPU hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Larki BoyFriend Ki Qabr
Per Ro Rahi Thi
Molvi: Q Roti Ho
Larki:Bechara KISS Mangte
Mangte Mar Gaya.Mgr Main
Ny KISS Nahi Di
Molvi: Tum Muje De Do,Main
Parh K Bakhsh Don Ga.
by Abdul Hannan (few years ago!)