Fevistick Ya Lipstick
Chaman: Papa, aaj mummy ko kya hua itna chup kyun baithi hai?
Papa: Kuch nahi beta, mummy ne lipstick maangi thi meine fevistick de di….Chutki Mein Chipkaye
by Pak101.com (few years ago!) / 1044 views
Similar Jokes
1 Khargosh 1 Lohaar Ko Tang Krta Tha
Roz Lohaar Ki Dukan P Jata Or Kehta:
GAJAR Hai?
Lohaar Inkar Kar Deta.
1 Din Lohaar Ko Ghussa Aya
Aur Us Ne Khargosh K Dant Torr Diye.
Phir
Phir Kya…
Agley Din
Khargosh Aya
Aur Bola:
GAJAR KA JUICE HAI
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa:-agar kabhi neend na aaye to kya karna chahiye.
Banta:-are neend ka intzaar karne se to achcha hai ki so hijana chahiye.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy : Mein tumhay gallay lga Sakta hoo, withOut touching !
.
Girl : Impossible
.
Boy : Lagi shartt ek “Pepsi” Ki ??
.
Girl : Ok
.
Boy ne zor Se gallay lgaya …
.
Girl : Hey ! You touched me
.
.
.
Boy : han to ro q rahi ho???
laa rha hoo na pepsi..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi
nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai.
Sardar= 1 biwi aur 3 bacche.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
American: Hamare yahan shaadi e-mail se bhi hoti hai.
Laloo: Kamal hai hamare yahan to shaadi sirf female se hoti hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Patient: Aapne 2-2 thermometer kyun rakhe hain?
Doctor: Ek muh mein lagane ke liye or dusra jheb mein
Patient: Mein aap ka matlab nahi samjha
Doctor: Matlan yeh hai ki ek thermometer muh mein lagane se mujhe pata chalta hai ki aap ka sharir kitna garam hai aur dusra jheb mein lagane se pta chalega ki aapki jheb kitni garam hai
by Pak101.com (few years ago!)
A doctor has come to see one of his patients in a
hospital. The patient has had major surgery to both
of his hands.
"Doctor," says the man excitedly and dramatically
holds up his heavily bandaged hands. "Will I be able
to play the piano when these bandages come off?"
"I don't see why not," replies the doctor.
"That's funny," says the man. "I wasn't able to
play it before.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Papa- ye kya tumhare maths me 1 marks aaya h
Son- jab irado me ho dugni chamak to hoslo me Q nhi
Papa-Wat?
Son- sirf 2 zero ka frk he papa..aa jaenge;-)
by Pak101.com (few years ago!)
AEk Aadmi rozy nhi rkhta tha. Us k peer ne kaha tum roza rakho me wada krta hoon roz tumhari aek Dua qubool hogi.
Us ne roza rkha. Sara din barri mushkil se guzara.
Sham ko roza khol k peer k paas chla gya.
... Peer ne kaha maango kya mangte ho?
Wo bola peer sahb subha EID karwa dou.
by Pak101.com (few years ago!)
Difference Between Wife And GF
GF IS BEAUTY and WIFE IS DUTY,
GF IS SPRINGROLL and WIFE IS DABBAGOL,
GF IS CHUSKI and WIFE IS RISKY,
GF IS TOOIFROOTY and WIFE IS KISMAT FUTY...
by Mohammad Ali (few years ago!)