A good teacher
A good teacher is 1 who tells u to study hard, But d best teacher is 1 who stands outside the exam hall and shouts:
Oye nlayko,flying aa gyi.Parchiya kha jao.
by Pak101.com (few years ago!) / 964 views
Similar Jokes
1ladke ne 1ladki ko dekh kar arz kiya
Tere smile me kya chamk he
Tere smile me kya chamk he
wo muskura k boli
MERE TOOTHPASTE ME NAMAK HAI
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Ur Name..??
.
Boy: Black Lion..
.
Girl: Are you joking..??
.
Boy: No, it means Kalu Singh..
and Yours..??
.
Girl: soft Underwear..
.
Boy: Are you joking..??
.
Girl: No
it means Komal Chadda..
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa-Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?
Banta-Yaar Larki To Maine Phansa li thi.
Par Tum Logo ne ye Mohalla hi Chor Diya. :-
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 Sardar:
Maine Aisa Mashroob Banaya Hai
Jise Peete He Insan Such Bolne Lagta Hai.
Tum Pee Kar Dekho.
Sardar (Mashroob Pee Kar):
Aakh Thoo, Yeh To Tail Hai.
Pathan: Dekha Tumne Such Bola,
Yeh Waqai Tail Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:tum badal gai ho tume kiss karta ho to tum aankhen band nai karti
girl:kaminy pichli bar b band ki thi to 200 gaib ho gae the.
by Sabir shah (few years ago!)
Major Rohail: Yar tum truck ko dekh k kaanp kyu jaate ho?
Pathan: Ek Truck driver meri b.v ko bhaga k le gaya tha.
Hr baar lgta hy
jese khana kharab
wapas krne ayaa hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
A beggar- ‘Oh sundari ! Andha hoon.
Sawa paanch rupya de de..
“Husband said 2 his wife- De de, tujhe sundari
bola hai to har haal mein andha hai…”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: Dad why did you put your thumb impression on my Result Card instead of Sign?
.
Father: I don't want to surprise your teacher to think that anyone with your marks can have father who can read and right
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Raat film vich ik chudail kade mere aggey, kade mere pichchey…
Pathan: Kehri film si ? Sardar: Apne Shaadi di movie si -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…
by hearthackervsgirls (few years ago!)