Meri patni mera itna khyaal rakhti
Santa- “Meri patni mera itna khyaal rakhti hai ki kal mehmaano ke vidaa hone ke baad jab maine usse kaha ki garam paani ka jaldi praband kare to usi wakt paani garam kar diya|”
Banta- “Waah! Lekin us samay bechaari ko paani
garam karne ka kasht kyu diya?”
Santa- “Kyuki mai thande paani se bartan
nahi dho sakta tha|”
by Pak101.com (few years ago!) / 1019 views
Similar Jokes
MASTER:Kanjoos bole to koun
STUDENT:Hm chahe jitne b 'sms' karen uska 'reply' jo na kare Vo
MASTER:Uski ek example do
STUDENT: Aapki ki Beti
by Pak101.com (few years ago!)
Banta to his new bride Preeto,
Now that we are married, do you think you will be able to Live on my small income?
Preeto: Of course dear, no trouble. But what will you live on?
by Pak101.com (few years ago!)
nanna,chacha jan aap ankhein band kar lein. Chacha, herat se kune bhai kya bat hay. Nanna,chacha ammi jaan kehti hain jab tumhare chacha jaan ankhein band kar jayein gain to humhein bohot si dolat mile gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Do bachche aapas main baat kar rahe the.
Pahle bachcha:-pata hai,mere papa kal nai mummy laye hain ,wo bahot achchi hai.
Doosra bachcha:- pata hai pata hai, pichle saal who meri mummy reh chuki hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Doctor, I have a pain in my eye whenever I drink tea.
Doctor: Take the spoon out of the mug before you drink.
by Abdul Latif (few years ago!)
Ek baar ek ENGINEER se exam me pucha gya
What is challenge. . .???
.
.
.
ENGINEER ne pura page khali chhodkar page k end me likha. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Agr apne baap ki aaulad h toh mujhe pass kr k dikha.
Its a challenge.
by Pak101.com (few years ago!)
Pagl khany me sb Pagl dance kr rhe thy 1 pagl khamosh betha tha
Doctr ne socha ye pagal thek ho gya hy
Doc:tm khamosh Q bethy ho?
Pagl:bewaquf main ‘Dulhan’ hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 baar 1 sardar Gangubai k ghar jata hai. Darwazy per knock karta ....
Gangubai: Kaun?
Sardar: mai....
Gangubai: mai kaun?
Sardar: tu gangubai.......
by Hassaan (few years ago!)
2 MEN TALKING
1st:
I am getting married because
I am tired of eating out,
cleaning house & doing laundry
2nd:
Strange,
I am taking divorce for same reasons!
by Pak101.com (few years ago!)
Laloo and Rabri apply for divorce.
Judge: You have 9 children, how will you divide them equally.
Laloo thinks for a moment and tells Rabri: Dear, let's move home, we will apply for divorce after 9 months
by Pak101.com (few years ago!)