BALLE BALLE!

Sardar was getting interviewed for a job.
Interviewer said Tell me opposite of Good
sardar: Bad
interviewer: Come

sardar: Go
interviewer: Ugly

Sardar: Pichli
interviewer: Shutup!

Sardar: Keep talking
interviewer: Get out!

Sardar: Come in
interviewer: Oh God!

Sardar: Oh devil
interviewer: U R rejected!

Sardar: I m selected
BALLE BALLE!!

by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

FARAZ to RAAZ

FARAZ to RAAZ Ek sawal ka jawab do..

WO KON C UNGLI HAI JIS MAI HADDI NAHI HOTI???

RAAZ-Pata nahi??
FARAZ-DASTANYE KI.

by Pak101.com (few years ago!)
Nan'na bacha

Aik nan'na school se ghar aya to ammi se kaha”ammi bhook se pate main dard ho raha hay”. Is ki ammi ne jaldi se khana lagya or kaha”zahir hay pate main kuch ho ga nahi to dard to ho ga” Shaam ko bacha jab homework kar raha tha to bara bhai andar aya or kehne laga”ke ammi sir main bohot dard hay”nan'ne ne foran kaha zahir hay jab sir main kuch ho ga nahi to sir main dard to ho ga.”

by Abdul Basit (few years ago!)
Ek Aadmi K Daant Me Keera Lag Gaya

Ek Aadmi K Daant Me Keera Lag Gaya
Wo DENTIST K Paas Gaya To DENTIST Bola 4 Din Subah-Shaam
Doodh Biscuit Lo
Aur 5ve Din Sirf
Doodh Lo
Keera Zaroor Nikal Jayega
Usne 4 Din Doodh-Bisc uit Liye Aur 5ve
Din Sirf Doodh Piya,
.
.
.
.
.
.
Keera Bahar Nikla Or Bola
“Aaj Biscuit Nahi Hay Kya..?”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rakhi sawat started acting

If Rakhi Sawant started acting in Ekta Kapoor
soaps as the Drama Queen, what would be the
name of the serials ?
Kyonki Saas bhi Kabhi Item Girl Thee
Kahin Kissing Roz
Kyaa Hoga Mika Kaa

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girlfriend Ko Test Karna Galat Baat Hai

Boyfriend Ne Girlfriend Ke Purse Mein Se Mobile Phone Nikala Aur Socha Ki Chalo Check Karta Hun Ki Isne Mera Number Kis Naam Se Save Kiya Hai

Aur Jab Usne Apna Number Dial Kiya To Jo Naam Screen Pe Aya Usko Dekh Ke To Bechare Ke Hosh Hi Udd Gaye,

Likha Tha, Recharge Wale Bhaiya.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Likes Combine Study

1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!

by Pak101.com (few years ago!)
TumHaRe Abu KitNe SaaL K Hain?

TeacHer:TumHaRe
Abu KitNe SaaL K
Hain?

BaCHa: JitNe
Saal Ka Me Hu

Tchr:Wo Kesy? Bacha:JiS
Din Me Peda HuA
Usi Din To wO ABu
BaNy.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Ki Aqalmandi

Sardar: Mai Tere 64 K 64 Dant Tor Dun Ga

Pas Khra 1 Admi Bola:
Sardar G Dant To 32 Hote Hn

Sardr:
Mje Pta Tha K Tu Beech Main Bolay Ga Tere B Mila K Bataey Hain

by Pak101.com (few years ago!)
Naujawano agge berho

Captain of Military: Naujawano aage bado;
Santa aage nahi bada;
Captain: tum aage kyu nahi bade?
Santa: Apne kaha 9 jawano aage bado, mein 10ve
num pe

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ap k pas kia hai

Ameer admi:mere pas aik kothi 4 caren 280 moter cycle hain ap k pas kia hai?
Gareeb admi:mere pas aik beta hai jis ki girl friend teri beti hai..

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook