Billon ke sataye aik gareeb admi ko
Billon ke sataye aik gareeb admi ko karant laGA
Biwi: App theek to hain,
Gareeb: Ooh ,Mujhe choro ye batao Unit kitne gire hain.
by Pak101.com (few years ago!) / 1125 views
Similar Jokes
Mallika Sherawat Shalwar ke neche kiya pehnti hai? Any Idea!!!!!!!!
Malika Sherawat shalwar ke neche chapal pehnti hai kyunki,joggers to shalwar k sath suit nai karty
Waisy aap kia soch rahe the Naughty Mind.
by Pak101.com (few years ago!)
A GIFT FOR U
I have a GIFT 4 u Plz close ur eyes
1
2
3
4
5
7
8
9
10
Cheater
You did not close ur eyes
Now No GIFT 4 U BYE.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Larki ne apne new bf ko phone kiya..
Larki: kya kar rahe ho ?
Larka: Shave bana raha hu.
... Larki: ok, main baad me call karti hu.
Larki ne 30 minut baad Call ki
Larki: kya kar rahe ho ji ?
Larka: yaar shave bana raha hu.
Larki: ok, I'll call u later.
Larki ne 1 h0ur baad Call ki
Larki: janu ab kaha ho ?
Larka: yaar abhi to main shave bana raha hu.
Larki chair k boli: din mein kitni baar shave karte ho :-??
Larka: lagbhag 50 bar.
Larki: are pagal ho kya?
.
.
.
.
.
.
.
Larka: nahi barber h0un ..
by Pak101.com (few years ago!)
Once Laloo was coming out of airport. As there was huge rush the security guard told Laloo "WAIT SIR" For which Laloo replied “75Kgs” and moved on…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Santa Ne Reliance Ka Mobile Purchase Kiya Or Banta Ko Dikhate Hue Bola
Santa: “Yaar Ek Bat Mujhe Aaj Tak Nahi Samajh Mein Aayi”
Banta: “Konsi?”
Santa: “Yaar Reliance Ke Phone Ke Piche 3g Cdma Kyun Likha Hota Hai?”
Banta: “Oye Yaar Tujhe Itna Bhi Nahi Pata, 3g Cdma Ka Matlab Hai = 3 Gujrati Chor – Dhiru, Mukesh, Anil.“
by Pak101.com (few years ago!)
Ksi Ne Pathan Ko SMS Kya K"Agr Tu Zaheen Hy To 200 ka Balance Bhej
Hoshyar Hy To 300 ka Bhej"
Pathan Ne 500 Ka BejaOr LikhaHm Zaheen B hy or Hoshiyar B :->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 sardar apne bache ko mar raha tha or Medicne khala rha tha. 1 admi ne poch tm esy quen mar rhe o.?
Sardar:doctor ne kya c
.
.
Enu goli kut k deni aa.;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
DO SHARBI RAT KO..
1ST.YAR KITNE BAJE HAI
2ND.PATHAR UTAYA AUR GHAR KI KIDKI PER MARA TO KACNH TUT GAYA
...
UPER SE BUDHI BOLI
..
..
..
NALAYKO SO JAO RAT KE 2 BAJE HAI
by Pak101.com (few years ago!)
Maine darwaza khola to
uski ankho me ansu, chehre par hansi thi,
Saso me aahein, dil me bebasi thi,
Pagli ne pehle nahi bataya ki
.
.
.
.
.
.
.
.
Darwaze me uski ungli fasi thi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bap: Aaj Mera Bacha Upset Q He..??
Beta: Mai Apko Nai Bata Sakta
Bap: Mujhe Apna Dost Samjho Yar
Beta: Yar Teri Bhabhi Nraz Ho Gai He
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)