Billon ke sataye aik gareeb admi ko

Billon ke sataye aik gareeb admi ko karant laGA

Biwi: App theek to hain,

Gareeb: Ooh ,Mujhe choro ye batao Unit kitne gire hain.

by Pak101.com (few years ago!) / 1125 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Naughty Mallika Sherawat

Mallika Sherawat Shalwar ke neche kiya pehnti hai? Any Idea!!!!!!!!

Malika Sherawat shalwar ke neche chapal pehnti hai kyunki,joggers to shalwar k sath suit nai karty

Waisy aap kia soch rahe the Naughty Mind.

by Pak101.com (few years ago!)
A GIFT FOR U

A GIFT FOR U
I have a GIFT 4 u Plz close ur eyes
1
2
3
4
5
7
8
9
10
Cheater
You did not close ur eyes
Now No GIFT 4 U BYE.

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Larki ne apne new bf ko phone kiya

1 Larki ne apne new bf ko phone kiya..

Larki: kya kar rahe ho ?
Larka: Shave bana raha hu.
... Larki: ok, main baad me call karti hu.

Larki ne 30 minut baad Call ki

Larki: kya kar rahe ho ji ?
Larka: yaar shave bana raha hu.
Larki: ok, I'll call u later.

Larki ne 1 h0ur baad Call ki

Larki: janu ab kaha ho ?
Larka: yaar abhi to main shave bana raha hu.

Larki chair k boli: din mein kitni baar shave karte ho :-??

Larka: lagbhag 50 bar.
Larki: are pagal ho kya?
.
.
.
.
.
.
.
Larka: nahi barber h0un ..

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Laloo Joke

Once Laloo was coming out of airport. As there was huge rush the security guard told Laloo "WAIT SIR" For which Laloo replied “75Kgs” and moved on…

by Pak101.com (few years ago!)
Reliance 3G CDMA Akhir Hai Kya?

Ek Baar Santa Ne Reliance Ka Mobile Purchase Kiya Or Banta Ko Dikhate Hue Bola

Santa: “Yaar Ek Bat Mujhe Aaj Tak Nahi Samajh Mein Aayi”

Banta: “Konsi?”

Santa: “Yaar Reliance Ke Phone Ke Piche 3g Cdma Kyun Likha Hota Hai?”

Banta: “Oye Yaar Tujhe Itna Bhi Nahi Pata, 3g Cdma Ka Matlab Hai = 3 Gujrati Chor – Dhiru, Mukesh, Anil.“

by Pak101.com (few years ago!)
Ksi Ne Pathan Ko SMS Kya K

Ksi Ne Pathan Ko SMS Kya K"Agr Tu Zaheen Hy To 200 ka Balance Bhej

Hoshyar Hy To 300 ka Bhej"

Pathan Ne 500 Ka BejaOr LikhaHm Zaheen B hy or Hoshiyar B :-> 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 sardar apne bache ko mar raha tha

1 sardar apne bache ko mar raha tha or Medicne khala rha tha. 1 admi ne poch tm esy quen mar rhe o.?

Sardar:doctor ne kya c

.

.

Enu goli kut k deni aa.;->

by hearthackervsgirls (few years ago!)
DO SHARBI RAT KO

DO SHARBI RAT KO..
1ST.YAR KITNE BAJE HAI
2ND.PATHAR UTAYA AUR GHAR KI KIDKI PER MARA TO KACNH TUT GAYA
...
UPER SE BUDHI BOLI
..
..
..
NALAYKO SO JAO RAT KE 2 BAJE HAI

by Pak101.com (few years ago!)
Maine darwaza khola to

Maine darwaza khola to
uski ankho me ansu, chehre par hansi thi,
Saso me aahein, dil me bebasi thi,
Pagli ne pehle nahi bataya ki
.
.
.
.
.
.
.
.
Darwaze me uski ungli fasi thi

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha Upset Q Hai

Bap: Aaj Mera Bacha Upset Q He..??
Beta: Mai Apko Nai Bata Sakta
Bap: Mujhe Apna Dost Samjho Yar
Beta: Yar Teri Bhabhi Nraz Ho Gai He

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook