Aam Ka Ped Main Apple
Funny Man ik ped pe chada. Upar baithey Monkey ne poocha: Upar kyon aaya hai?
Funny Man: Apple khane.
Monkey: Yeh to aam ka ped hai.
Funny Man: Pata hai, Apple saath laaya hoon.
by Pak101.com (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
Major Rohail:
Yaar tu itna bara ho gaya hai...
Aur ab tak teri darhi moonch nahi aai?
.
.
Pathan:
O yara hum apni AMMI pr gya hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher To Sleepy Student:
Who Invented Steam Engine?
Student: What Sir?
Teacher:Yes Correct
It's James Watt.
Moral: Sleeping Improves Your General Knowledge. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
) kiya hal ho ga yeh jan lo abhi
kiya hal ho ga yeh jan lo
abhi be wakat hai man jao
bury wakt ka say phaly man jao
WaRNa police waly khud he mana lay gy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Banta: Yar meri biwi pani se bohat darti hai.
Friend: Acha wo kaise?
Banta: Yar kal mein ghar gaya to wo bathtub mai
bhi security guard k sath bethi thi!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan ki wall clock khrab ho gai
clock ko khola to Andar MACHAR mara para tha
Pathan:
O khana khrab ye chlay ga kyse?
Eska to DRIVER hi mara pra hy…!’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa waiting at bus stop in UK along with 3 women.
When bus arrived, conductor picked the women & said: No more, no more
Santa: Saaleya Morniya char laiyan, meri wari no more.
by Pak101.com (few years ago!)
Queen Elizabeth & Pathan were havng candle light dinner.
Queen says-
Pass d wine u divine!
"Pathan thinks-"how poetic"!
Pathan says-"pass d roti u moti":D
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Commerce professor asks the student: what is the most important source of finance for starting business? Student: "Father in law".
by khalid hussain (few years ago!)
One day James Bond goes to buy a pan. The pan walla asks him 4 Rs. for the pan but James Bond gives him only 1.5 rs.
When paan waala asks him for the rest of the money, Bond replies…??
Dhai(2.5) another day!
by Pak101.com (few years ago!)
Larka larki k baap se:me ap ki beti ka hath mangne aya hun.
Baap :q?
Larka :q k mere hath thak gae hain is ko message kar kar k
by Sabir shah (few years ago!)