bike wale husbands Apni wife ko
bike wale husbands Apni wife ko petrol pump k bahar utar kar kyu oil fill krate hai.
bcz petrol pump k bahar bda kar k likha hota hai k aag lagaane wali cheezen dur rkho
by Pak101.com (few years ago!) / 870 views
Similar Jokes
If Bill Gates marries Madhuri Dixit; these could be the caption in newspapers:
Bill goes Dhak-Dhak!
English Babu Desi Mem.
Brain marries Beauty!?
Windows ke peechhe kya hai? Windows ke peechhe....!? Ooo Windows mein Bill hai mera...
The next version of Windows will be "Windows MD."
Microsoft Mouse V/S Madhuri - the cat.
Bill to count his millions & billions in EK, DO, TEEN..
Mera bill bhee kitna pagal hai...
Bill Will, Gates Wates... Main kya jaanu re... !
by Pak101.com (few years ago!)
Malik Nokar Sey:
Jab Main Tum Par Ghusa Karta Hoon,
To Tum Apna Ghusa Kis Pe Nikalte Ho?
Nokar: Toilet Saf Kar K,
Malik: Kaise Saf Karte Ho…?
Nokar:
Ap K Tooth Brush Se..
by Mazhar Khan (few years ago!)
An interesting fact ...
Every one wants to go to Heaven but no one wants to die...
In short ...
Sab ne top karna hai, lekin parhtay howay maut aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana. Kal
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony
mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek bachay ka school me addmisssion hua
Teacher: Bataoo Somnaath ka butt kis ne toora?
Student: Miss! Qasam sey mai ne nahi toora, mera to aaj 1st day hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Ik amir Sardar ko heart surgery ke liye blood ki zarrorat thi.
Ik garib Bania us ko blood donate karta hai. Sardar usko 5 crore ka inam deta hai.
Sardar ko ik bar fir blood ki zarrorat padti hai. Bania badi khushi se usko fir blood donate karta hai. Iss bar Sardar usko ik Cadburies Chocolate gift karta hai.
Bania kaaran poochta hai.
Sardar: Ab meri body me bhi Bania ka khoon dor raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:10 fruits k naam btao…….
Sardar:.1 amrood,….1 saib…..tyty… tey baki 8 Maltey
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Waqil: Chaku per tumhari ungiliyon ke nishan paye gaye hain khoon tumne hi kiya hai
Apradhi: Waqil sahab aisa kaise ho sakta hai us waqt to mene dastane pehne hue the
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan's Logic
Who Is The Leader Of Ducks?
Ans: 'Frog'
Why?
Because Frog Is
'MAINDUCK.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy-Ro Q rhi ho?
Grl-Mere marks bahut kam aaye h.
Boy-Bata kitne aye he?
Grl- Sirf 88 %
Boy-Khuda ka khof kar zalim itne me to 2 ladke pass ho jate.
by Pak101.com (few years ago!)