1 Kanjus Ki Shadi Me Bar Bar Pani
?1 Kanjus Ki Shadi Me Bar Bar Pani Pesh Kiya Ja Raha Tha Santa Bhukh Se Behal Ho Kar Chilaya Bhai BIRYANI Milegi Kya Pani Gale Me Atak Gaya Ha
by Pak101.com (few years ago!) / 999 views
Similar Jokes
Teacher: Tum late kion aye ho?
Student: Ammi Abbu lar rahy thay eslie
Teacher:Wo lar rahay thay tu tum kion late aye
Student: Mera ek joota ammi ke pas tha owr ek abbu ke pas
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Zabrdast Misunderstandin g
.
.
Jewellery shop me ek admi ki
zabrdst pitayi ho gyi,
.
.
.
Reason Usne Sales girl se kha ki
"Aaapki ek - ek item gazab ki
hai"
.
.
.
.
Aaj sone ka kya rate hain?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
What Is The Difference
Between Orange & Apple?
Sardar:
The Colour Of Orange Is Orange
But The Colour Of Apple Is Not Apple:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ustaad: Sab se ziada nasha kis cheez mei hota hai?
Shagird: Taleem me...
Ustaad: Wo kaisy
Shagird: Janab,
.
.
.
.
Kitaben kholte he neend aa jati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Jyotishi Ek Lady Se: Tumhare Pati Ka Bhavishya Jaanna Chahti Ho??
Lady: Nahi Inka Bhavishya To Mere haath Main Hai Filhal Bhootkal Bataiye
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Santa batao `M’ for kya hota hai?
Santa : Sir, Mother!
Teacher : Right! Aab batao W for kya hota hai?
Santa kuch sochne lagta hai
Teacher : Santa kya soch rahe ho?
Santa : Sir, mein yeh soch raha tha ki Maa ulti kaise ho gayi?
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar ji was doing 'Study' in front of a Mirror
.
Why????
.
Because 3 reasons
1- Sath Sath Revision bhi ho jaye
2- Apny oper nazar rahy
3 - He likes combined study
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 pathan naha raha tha, k aik dost darwazey pe aaya,
Pathan aise he bahar aagaya,
Dost bola: Kuch to pehan lo yaar.
Pathan bhag ker andar gaya aur CHAPPAL Pehan ker aagaya...
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 choti bachi dukandar sy: uncle jab main bari
ho jaon gai to ap muj say shadi karin gay
Dukandar: mazak sy han,
bachi ; to ap apni hony
wali wife ko choklate nai 2 gay??
OO TERI
by itrat batool (few years ago!)
Dr. Ne Mreez Ki Memory Clear Kr Di
Or Pocha:Kuch Yad Aa Rha He.?
Mreez:G Sirf Bv
Dr:Sub Kuch Formate Ho Gya He
Mgr
Virus Nhi Gya.!
by Mazhar Khan (few years ago!)