One person
One person :-CA karne me kitna kharch aata hai
CA Student:-Paise to bahut kam kharch hote hai bhai, par JAWANI puri kharch ho jaati he
by Pak101.com (few years ago!) / 1025 views
Similar Jokes
Facebook Kitni Popular Ho Rahi Hai, Is Cheez Ka
Andaza Is Choti Si Bat Se Pata Chalta Hai.
Ek Bar Ek Person Ne Apne Facebook Ke Status Par
Likha.
“I Am Gonna Sleep Shirtless At Night…!”
After Sometime, 17 Mosquitoes Like His Status.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jo Detey Hen Larkiyon ko TOHFAY
Wo Uthatey Hen Unki Shadi k SOFAY
Jo Jaty Hen Un k Pichey
WoH Aatey Hen Unki Doli k Nichey
Jo Kehtey Hen Unko JAANU
Woh ban jate hain unke bacho ke MAAMU
So.
“NO GIRL FRIEND=NO TENSION”
A public service msg for the young boys
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Waqt Aisa Aye Ga Jab Sari Dunia Par Pathano Aur Sikhon Ki Hukumt Ho Gi
Kyun K
?
?
?
?
?
?Baqi Insan Traqqi Kar
K Kahin Aur Ja Chukey Hon Gay
by Pak101.com (few years ago!)
Hamari Light Tu Ab
Is Taraha Aati Hy
DOst
Jese Shadi k Bad
Beti Bep K Ghar
(‘,’) Acha abbu
<)(\me chaLti
// hon phir aaon gi
agle hafty..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :
Y R U Late..?
All Ur Classmates Came To Class On Time..??!!
Student :
"Jhund Me Kutte Ate Hain Sir...
Sher To Akela Ata Hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Agar Do Peepal K Darakhton Ko
Aik RaBi Se Baandh Diya Jaye
To Us RaBi Ko Kya Kahen Ge?
Sardar: Us Rabi Ko Bolenge
“Nokia” (Connecting Peepal):-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek student ki aakhri khwaish Mujhe jala dena ya dafna dena, maru to 1 ghoot beer pila dena, mein tajmahal nahi chahta dosto, meri kabrpar girls hostel bana dena!
by Pak101.com (few years ago!)
girl-:teri yaad me neend udti hai,
chain khota hai kuch kuch hota hai,
boy-:doctor ko dikha lo swine flu aise hi hota hai,
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Janty ho. Raat mai
Sab se zyada maza. Kab Aata hy!
Jab kisi soay hue ko jaga ker kaha jaye.
K
“chal vai kaka os Manji ty hoja”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1girl kissed a small boy. .
Girl-oh sorry. . !! Tumare gal pe lipstick lag gayi. .
Boy-kuch accha karne se agar daAg lagte he. . Toh daag acche he. . ;)
by Pak101.com (few years ago!)