IIT Exam, Santa got 1 question
IIT Exam, Santa got 1 question
Proove : SIN X = 6N
Santa cancelled 'N' from both the sides.
Then SIX = 6 & wrote "Kuch to standard rakha karo IIT ke questions ka"
by Pak101.com (few years ago!) / 880 views
Similar Jokes
Pathan: Esa kia karain ke saanp bhi mar jaye owr lati bhi na tootay
.
.
Sardar: Jootay se mar do
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy : Jaan-e-man… ees dil me aaja na!
Girl : Sandal nikalu kya?
Boy : Pagli, yeh mandir nahi… aise hi aaja!!
by khalid hussain (few years ago!)
Sardars Friend: Yar Kal Meine Kitni
Baar Call Kiya, Uthaya Q Nahi?
Sardar: Q Uthau, 30 Rs.De K Jo
Gana Lagwaya Hai Woh Kya Tera Bap Sune..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Platfrom k side leta tha
Banta-Kya kar rahe ho?
Santa-Sucite
Banta-to beach me leto
Santa-Dar lagta he...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A RAILWAY JOB INTERVIEW
Officer:Tumhein pata chalay ky 2 train ek hi track pe amny samny se aa rahi hain to tum kya kroge?
Sardar:Me kanta badal donga
Officer:Agar na badal sako?
Sardar:Me Red signal donga
Officer:Light na ho to?
Sardar:Me Red jhanda dikha donga
Officer:Jhanda b na mila to?
Sardar:Me Chotay Bhai ko bula longa
Officer:Kyun?
Sardar: Ohnu train di takkar wekhn da bara shoq ay.”:-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sundar Baught A New Mobile.
Sundar: Oyee yeh sent message kya hota hai
Mohan: Jis message mein khushboo ho usse sent message kehte hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Jab rishte walay ap ko daikhnay ayen to apny mun per Meezan oil lagain.
Q K
Her cheez
Meezan me achi lagti hai. .
by @irha@ (few years ago!)
Aik Pagal (hath mai cigarette chupa kr): btao mere hath mai kia hai?
.
dosara pagal: rail gari........
.
1st:Tumhe kaise pata chala?
.
2nd:maine dhuwan niklte dekha......
by Pak101.com (few years ago!)
3 pathan ek bike pe ja rahe the,
Trafic constable ne rokne ke lye thath dya,
Pathan: abe pagal hai kya tujhe kya hum apne sar
per bithaye ge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bilu MC ki hotal me- are bhai kab se wait kar raha
hu,
Khana abhi tak nahi aaya?
Mc – sar khana to char din se bana rakha hai bas
garam ho raha hai!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)