A sardar ji pulled out 6 people
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.Friend : Acha wo kaise?Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtubmai bhi security guard k sath bethi thi.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
B.V Ne Shohar ko Cal ki: Kahn Hain Ap
Shohar:Tmhen Wo Gold Shop Yad Hy,Jahan Tmhen 1 Diamnd ka Set Pasand Aya Tha
Or merey pas pesy nhi thy k woh le sakon.or me ne kaha tha k darling me ek din tmhrey liye ye kharidon ga.
B.V:khush Hote Hue Han Mujhe Yad Hy
Shohar:Ma Us k 7 Wali Shop me Baal Ktwa Rha Hun.sms smile
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Sardar Passing Through A Jungle
Churail Stops Him And Says:
Hoo Hoo Haa Haa Main Churail Hun..!
Sardar: Janta Hun Salii
Tere Aik Behan Mere Ghar Main Bhi Hai!
by Pak101.com (few years ago!)
After returning back from a foreign trip, Santa asked his wife, Do I look like a foreigner? Wife: No! Why? Santa: In London, a lady asked me `Are you a foreigner`?
by zohaib (few years ago!)
The patient shook his doctor’s hand in gratitude
and said,
“Since we are the best of friends, I would not
want to insult you by offering payment. But I
would like for you to know that I had mentioned
you in my will.”
“That is very kind of you,” said the doctor
emotionally, and then added,
“May I see that prescription I just gave you? I d
like to make a little change…”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: what will u give me as reward if i climb Mt.Everest? Girl: A push.
by khalid hussain (few years ago!)
Kirayedar- Malik rat me kamre me chuhe bahot nachate hai.
Malik-Arrey 500 rs kiraya dete ho, itne rupayo me kya SHAKIRA ko nachau fir?
by Pak101.com (few years ago!)
Who‘s hot… Its U,
Who‘s
Charming… Its U,
Who‘s
Sweetest.. Its U,
Who‘s
Intelligent… Its U,
Who‘s dear & near friend… Its U
Who‘s a liar.. Its me
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa sent SMS to all
frnds: OYE,My mobile num has
changed Previously it
was Nokia n72 Now its
Nokia e51.Send msgs
to my new mobile ok
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:- veg aur non-veg me kya hota hai ? :/
Banta:- film dekhte waqt agar aankh me pani aaye to veg aur agar underwear me aaye to non-veg. !;) =D =))
by Tanveer Hussain (few years ago!)