Gates(Confused)
Gates(Confused): Then what is the system you operate on?
Laloo: OPERATION? Yes, I had a Hernia operation last month.
by Pak101.com (few years ago!) / 1012 views
Similar Jokes
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k logmaheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shaadi mein khana khula...
Santa ko plate nahi mili..
Santa apni jholi mein khana dalne laga..
Logon ne poocha Ye Kya..
Santa: Daagh To Chala Jaye Ga...
Ye Waqt Phir Nahi Aaye Ga...
by Pak101.com (few years ago!)
Jyotish: Tumhri life men 14 larkyan ayen gi
Boy" Oh yess... What a life!"
Jyotish:
Ziyada khush mat ho.
1 Biwi or 13 betyan hongi
by Pak101.com (few years ago!)
Aisi-ki- taisi kab hoti hai?
Kab lagta hai ki ab to bhagwan bhi nai bacha sakta
.
.
.
Ans:-jab DAST lage our pajame ka naada na khule
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi apne shohar se: Tum tau kehtay thay k shadi k baad bhi mujhe bht pyaar karogay...
..
..
..
Shohar: Tau mujhe kia pata tha k tmhari shadi mujh se hi ho jayegi :D :D :D
HAHAHAHA
by WAQAR (few years ago!)
ragging ke waqt ladko ne 1 ladki se kaha,1 sawal ka jawab do-patna kahan par hai? ladki-bihar mein
boys-yahin pat jao itne dur jaane ki kya jarurat hai....!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Muqadar main raat ki nend nahi to kya hua…
Hum bhi muqadr ko dhoka de kar din ko so jatay hain..
(‘,’)/ Oh my God
<) ( I am SO INTELLIGENT NA
_/ \_
by khalid hussain (few years ago!)
Teacher: Sach or Veham mai kiya farq hai ?
Student: Aap jo hamain parha rahi hain wo sach hai,
.
.
... .
.
.
.
.
.
laykin hum sab parh rahay hain ye aapka veham hai
by Pak101.com (few years ago!)
A Girl Asks Her Mommy: I Want Some Fresh Air,
Can I Go For a Walk?
.
.
.
Mommy: Alright, But Ask your Fresh Air to Drop you Home By 10 P.M. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Raat Ko 1 Admi Ne Chaku Dekha Kar Loot
Lia,
.
.
Dost: Lekin Tumhare Pas Tu Hamaisha Pistol Hoti
Hai Na,
.
.
.
Pathan: Wo Main Ne Chupa Di Warna Wo Bhi Le
by Tanveer Hussain (few years ago!)