Santa class me haans raha tha
Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?
Santa : Tum kaun ho?
Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
THIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Swaal kutte shadi kiun nai karte?;->
jawab:kiun k wo pehlay hi kutton ki zindagi guzar rahe hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Doctor to Minister : Mantriji aapki biwi maa banne wali hai.
Mantri soch me pad gaya
Doctor : Kya hua mantrijee
Mantri : Samajh nahi aa raha sala kaun FARZI-MATDAAN kar gaya..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pagal 1- mein is mental hospital mein
naya hu,
mujhe pagalok sardar se milna hai
Pagal 2- Ssshhhh....... Chup......!!
Awaz mat karo, Boss funny msg Padh raha hai.....
by khalid hussain (few years ago!)
A mouse was going with its kids.a CAT jumped infront of them. Mouse shouted:" BHOW BHOW"
Cat ran away,
Mouse:"that's the advantage of learning foreign language
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar apni bhabhi ko buhat mar raha thaP
logo ne pucha kia hua sardar ji?P
sardar ji bola meri bhabhi achi aurat nahin he ji.P
logo ne pucha q kia hua?P
sardar bola yr dost mobile pe bat karte hein jis se bhi puchun"kis se bat kr rhe ho?"sab bolte hein
.
.
.
.
.
.
"TERI BHABHI SE
by Pak101.com (few years ago!)
1st Sardar:me torch jalata hu, tu uski light pakar kar upar chand par ja.
2nd Sardar:mujhe gagal samjha hai kia tu ne kahi bech me light of kar di to
by Sabir shah (few years ago!)
1 Admi ne 1 udas pathan se pocha:
Khan sahab ap q udas hai?
Pathan: aj hum ko
N.W.F.P ka Mutlab pata chal gaya
Admi: wo kiya??
Udas Pathan
“NO WOMEN FOR PATHAN”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Yun to bahut se "LOG" hai jo 14th Feb ko propose krte hai
.
.
Meri Maano to "1st April" ko propose kro
.
.
Man gayi to 'I LOVE YOU'
gussa kiya to
'APRIL FOOL'
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Which is the oldest animal in the world?
Banta:"ZEBRA".
Teacher:Shocked,how?
Banta:Because it is still "Black and White"!!!
by Pak101.com (few years ago!)