Santa 100 ke note par likha
Santa 100 ke note par likha number dial kar raha tha.
Banta – Ye tum kya kar rahe ho?
Santa – Yar me dekh raha
hu ki Gandhiji to chale gaye par unka mobile kiske paas hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 936 views
Similar Jokes
Chohy ko lgi billi gori gori
2no mlne lge chori chori
Choha bola ao khele Ankh macholi
Bili chohy ko kha kr boliJanu
soryI h8 lovd story
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan 4 meter lamby pipe se hukka pi raha tha
Dost ne pocha: Etny lambay pipe se kion pi rahay ho?
.
Pathan: Doctor Sahb ne tambako se door renhy ka kaha hai
…..
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
1 Aurat Coke Pi Rahi Thi Achanak Us Mein Se 1 Machar Nikla Aur Bola
MAA
Aurat: Main Teri MAA Nahi Hoon
Machar: Aisa Na Bol MAA
Main Teri “Coke” Se Nikla Hoon.
by Abdul Sami (few years ago!)
Do pathan apas mein baat kar rahe the
Pehla bola
KiaTumhari ghari sahi waqt batati hai
Doosra Pathan
Batati tu naheen daikhna parta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jab piYar or JanG Me Sub Kuch JaayZ Hy,
_
_
To PiYar Me HoNe Wala BaCHa NajaaZ Kyun Hy.:-D
_
ReplY MasT;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Trainin k doran 1 officer ne sipahi se pucha: Ye tumharay hath
me kya he?
Rab Nawaz: Sir ye bandooq he.
Officer: Ye bandooq nhi tumhari izzat or shaan hai,
Tumhari maa hay maa.
Then officer to a pathan sipahi: Tumharay hath me ye kya he?
Pathan Sipahi: Sir ye Rab nawaz ki maa or hamari khala hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Today, we're going to talk about the tenses. Now, if I say "I am beautiful," which tense is it?
Student: Obviously it is the past tense!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa g ka ghora race main sbse peechay tha,
kisi ne poocha:
Santa apka ghora konsa hai?
Santa:O dekh jinnay sareyan nu
agay laya hoya ae.
by Pak101.com (few years ago!)
Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Wah Wah…. Wah
Wah…. Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Q K Un
Ki Chappal Pehen K Bhaag Gaya Hai Faraz!!!
hahaha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Court Me Faisla Howa
90% Pathan Bewakof Hote Hn
Is Pr Pathano Ne Kafi Shor Machaya
Phr Samjhaya Gaya K
10% Pathan Bewakof Nhi Hote
Tab Ja Kr Mamla Thanda Hva.
by Pak101.com (few years ago!)