Shyam: Surjit bhai apne ghar
Shyam: Surjit bhai apne ghar ke bahar kyun khade ho aur yeh chot kaise lagi?
Surjit: hua yun ki…
Shyam: Kitni bar kaha hai ki logo se jhagda mat kiya ker, kambhakat ne maar kar tera bura haal kar diya hai, bura ho uska, kide pade use
Surjit: bas bas mein apni patni ke bare mein aur galat batein nahi sun sakta.
by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Aik aadmi ko buhat pias lagi huyi thi. Woh aik sharbat walay kay pas gia aur kaha mujhay aik glass sharbat do. Phir kaha meri larayi honay wali hai.
Sharbat walay nay dheyan nahi dia aur sharbat ka glass pesh kia.
Woh aadmi sharbat pi kar bola. Mujhay aik glass sharbat aur do meri larayi honay wali hai.
Sharbat walay nay suna magar kuch kaha nahi. Phir is nay kaha.
Sharbat walay nay tisra glass bhi dia aur jab is nay sharbat pi lia to is nay pucha aap ki kis say larayi honay wali hai.
Is aadmi nay kaha. Tum say kiun keh meray pas denay kay liye sharbat kay paisay nahi hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:
Active voice aur passive voice ka example batao?
Student:
Active voice: Tere mas mast 2 nain merey dil ka lay ga chain
Passive voice: Merey dil ka lay chain tere mast mast 2 nain
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Was Kissing A Blank Paper.
Banta: Ye Kya Hai?
Santa: Mri Girlfriend Ka Love Letter Hai
Banta: Magar Ye Toh Khali Hai
Santa: Aaj-kal Hum baat nahin karte
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband: Mein apni wife se divorce chahta hu. Voh mere se 6 mahine se boli nahi.
Lawyer: Dubara soch lo, aisi wife kismat valon ko hi naseeb hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi Ki Pehli Raat Pathan Ny
Apni Bivi Ko Gulab Ka Phool Diya..
Bivi: Khan Saab' Hum Ko Ye Nai Chahiye,
Koi Sonay Ki Cheez Do..
Phir Pathan Ny Usay
.
.
.
.
.
.
"Neend Ki Goli" De Di.. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Psychology Ka Practical Ho Raha Tha.
Professor Ne Ek Chuhe Ke Liye Ek Taraf Cake, Aur Doosri Tarf Chuhiya Rakh Di.
Chuha Foran Cake Ki Taraf Lapka.
Professor Ne Doosri Baar Cake Ko Badal Kar Roti Rakh Di.
Chuha Roti Ki Taraf Lapka.
Is Tarah Kayi Baar Food Items Badli, Magar Chuha Har Baar Food Ki Taraf Hi Bhaaga.
Professor: “Aaj Is Se Saabit Ho Gaya Ke Bhookh Hi Sabse Badi Kamzori Hai”
Itne Mein Last Row Se Pappu Ki Awaz Aayi: “Sir Ji, Ek Baar Chuhiya Bhi Badal Kar Dekh Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse to Kid: Breathe deeply
in and slowly exhale, do it 3
times.
.
Kid: ok
.
Nurse: What do u feel
now....??
.
.
.
.
.
.
Kid: Ur BODY SPRAY is simply
superb babe
by Pak101.com (few years ago!)
Raat Ka Time Tha
Ek Larki So Rhi Thi,
Achanak
Ek Larka Us K Bister Ke Paas Aaya
.
Uski Chadar Hatayi
Or
Uska Hath Pakar Kr Bola
.
.
.
"Aaappi,
Potti Karva Do DAR Lag Rha Hy" Soch Badlo
Mulk Badle Ga
"TAHREEK INSAAF"
Tabdeeli Ki Janib Aap Ka Pehla Qadam.::D:P
by Hassan Ali (few years ago!)
Doctor to Minister : Mantriji aapki biwi maa banne wali hai.
Mantri soch me pad gaya
Doctor : Kya hua mantrijee
Mantri : Samajh nahi aa raha sala kaun FARZI-MATDAAN kar gaya..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Two Sardars were walking together
1st Sardar: Yaar mar gaya , meri biwi aur premika saath aa rahi hain
2nd Sradar: oye, main bhi ye hi bol raha tha
by Pak101.com (few years ago!)