Raat Ka Time Tha
Raat Ka Time Tha
Ek Larki So Rhi Thi,
Achanak
Ek Larka Us K Bister Ke Paas Aaya
.
Uski Chadar Hatayi
Or
Uska Hath Pakar Kr Bola
.
.
.
"Aaappi,
Potti Karva Do DAR Lag Rha Hy" Soch Badlo
Mulk Badle Ga
"TAHREEK INSAAF"
Tabdeeli Ki Janib Aap Ka Pehla Qadam.::D:P
by Hassan Ali (few years ago!) / 986 views
Similar Jokes
Wilfred had just learned his abc's and was very
scared of doing them in front of the class. The
teacher, though, told him that the best way to
conquer his fears would be to just go ahead and
do it. So, trembling, he stood in front of the class
and began.
"ABCDEFGHIJLKMNOQRSTUVWXYZ."
"Very good, Wilfred. But you forgot the P. Where's
the P?
"It's running down my leg."
by khalid hussain (few years ago!)
a black boy was crying and saying to his buffalo - y i m so black everyone teases me
buffalo - "tu ne mera dood piya hai tu bilkul mere jesa hai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Jaan Mai tumhe Bangla,Car,Soney Ka haar
DILA Donga....Girl:Ye Batao, Shaam ko Park Aa
Rahe Ho na..Boy: Agar mummy Ne Bus Ka Kiraya
dia to zarur Aunga....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
An interesting statement written above wall-clock in Examination Hall
.
"Time will pass, But will you…….??"
by inayat khan (few years ago!)
;;YAD RAKHO TO DIL K QAREEB HAIN HAM ;;;SSSSS;;
BOL JAHO TO FASLAY HAZAR HAIN;;
by Abdul Sami (few years ago!)
Dost: Tumhari Mithai Ki Dukan Hai,
Tum To Bohat Mithai Khaty Ho Gy..
Pathan: Nahi Yara,,
Abba Ras-Gullay Gin Ker Jata Hai
Is Liye Sirf
"Chooos" Ker Rakh Deta Hun.. ;-) :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: why the doors are locked when the airplane fly.
Pathan: thinks about it for some time and reply,
.
.
.
.
.
.
Because venders should not be enter
by Pak101.com (few years ago!)
Sawal: Kanoon dusri shadi karne ke liye permission kyun nahi deta?
Jwaab: Kyunki kanoon ke mutabik kisi ko ek hi gunah ke liye do baar saja nahi di ja sakti.
by Pak101.com (few years ago!)
2 Ghadhe{Donky} Apas Main Bateen Kar Rahe Thay.1st Yar Mera Malik Bohat Zalim Hay.Bohat Marta Hay Kaam B Zyada Leta Hay.2nd to Tum Bhag Jao Na Is Ko Chood Ke.1st Yar Bhag To Jaon Per Ik Waja Se Ruka Hoon. Mera Malik Jab B Apni BETI Se Ladayi Karta Hay Na. To Us Ko Ye Kehta Hy Ke Beti Tum Sudher Jao Warna Main Ney Teri
Shadi GADHE Se Kar Deni Hay..
by Pak101.com (few years ago!)
Man: Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kya karte ho?
Sardar: AC k paas ja k baith jata hun
Man: Agar phir bhi garmi lage to?
Sardar: To A/C on kar leta hun
by Mohammad Ali (few years ago!)