student life
An interesting statement written above wall-clock in Examination Hall
.
"Time will pass, But will you…….??"
by inayat khan (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Boy to his friend:
yar me apni girlfriend ko kya birthday gift don.
Friend: kesi dikhti he,
Boy: beautiful
Friend: esa karo mera number de do…..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
An Angry Wife To Her Husband 0n Phone: "Where d Hell Are You ... ?"
Husband: Darling You Remember That Jewelery Shop Where You Saw The Diamond Necklace n Totally Fell In Love With It n I Didn't Have Money That Time n I said "Baby It'll Be Yours 1 Day ... " O:)
Wife, With A Smile & Blushing: Yeah I Remember That My Love !
Husband: I m In The Pub Just Next To That Shop
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: pata hai, bachpan mein mujhe ek bus ne zor
se dakka maar diya tha.
Banta: baap re, tu mar gaya ke bach gaya?
Santa: mujhe yaad nahi hai. main tab 4 saal ka tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man: Radio or Akhbar me kya farq hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh mera bhai, baat hai samjhny wali, ab radio me Aap rotiyan tou nai la skty na.;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband: suit bara sohna paya aay. Wife:Thanx G. Hus: Lipstick b sohni laiay.
Wife: Thanx G.
Hus:makeup v sohna kita aay. Wife: thnx G
Hus: sohni fir v nahi lagdi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Man gifted his wife a diamond necklace for their anniversary & his wife did not speak to him for 3 months!
Was the necklace fake?
No,that was the Deal.
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi shaadi ki party me DJ ne puchha: Kab tak
bajaana hai?
Host: 8-10 peg tak baja lo, uske baad to ye sab
generator ki aawaz par bhi naach lenge!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl to Shopkeeper: Koi esa "Valentine Card" hai, jis par lekha hon "mai sirf aur sirf tum se pyar karti hon" ?
.
Shopkeeper: Haan hai
.
Girl: Acha 7 cards dena
by Pak101.com (few years ago!)
Exam Ke Din Ek Student Exam Se Pahle Jor Se Chillaya.
Hey Bhagwan Uthale Mujhko
Exam Ke Baad Vapas Bhej Dena
by Pak101.com (few years ago!)
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?
Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
by Engineer Rizwan (few years ago!)