Sardar jee aap ko garmi lagti hai


Man: Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kya karte ho?
Sardar: AC k paas ja k baith jata hun

Man: Agar phir bhi garmi lage to?
Sardar: To A/C on kar leta hun

by Mohammad Ali (few years ago!) / 904 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aik hi Hoga

Dctor: Aap ka or Aap ki Begam ka Blood Group aik hi hai

Husband: Zahir hai 18 Saal se Mera khoon Pi Rahi hai

Aik hi hoga.....:-

by Pak101.com (few years ago!)
Yar mujhe 1 hathora

Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.

Sales man : Magar computer me inka kya kaam?

Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Lunch Or Dinner

Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte

Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Inspector to Santa

Inspector to Santa:Faansi se pehle,
bata teri aakhri ichha kya hai???

Santa:Mere pair upar aur sier neeche kar k faansi de do!

by Pak101.com (few years ago!)
Me india main peda hua

Santa : Yaar Achha Hua
Me India Me Paida Hua
America Me Nahi
Banta : Q America Me
Hota To Kya Hota ?
Santa : Tu B Na
Muje English Kaha Aati Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lrki ro rhi thi

Lrki ro rhi thi Pthan:Q ro rhi ho? Lrki:khon test krwna h ungli katniparegi Pthan B rone lga Lrki:kia hoa Pthan:mne to pishab test krwna he

by Mazhar Khan (few years ago!)
Tu Konsi Cream Lagati He?

Class Me 2 Ladkiya 1 Gori 1 Kali

Kali Gori Se:
Tu Konsi Cream Lagati He?

Gori:Fair & Lovely Or Tum?

Piche Baita Sardar Bola:
Cherry Blosm

by Pak101.com (few years ago!)
Mashuka Hogi Teri Meri To Baihan Hai

Sardar Going Wid His Sister

Some Shouts: Oye Mashuka Ley Ker Kahan Ja Raha Hai

Sardar Get Furious Nd Slap Him & Said: Mashuka Hogi Teri Meri To Baihan Hai

by Pak101.com (few years ago!)
If a lion attacks

Santa- If a lion attacks ur mother-in-law and ur wife, whom would u save ?


Mr. Bean- The lion of course !=))

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ne ek Gadda khoda

santa ne ek Gadda khoda or usme ja k beth gaya?
banta ne puchha: ?Ae ki ho raya ha??
santa replied: DEEP THINKING

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook