Sardar jee aap ko garmi lagti hai
Man: Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kya karte ho?
Sardar: AC k paas ja k baith jata hun
Man: Agar phir bhi garmi lage to?
Sardar: To A/C on kar leta hun
by Mohammad Ali (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
Gates(Confused): Then what is the system you operate on?
Laloo: OPERATION? Yes, I had a Hernia operation last month.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: yar aj meri jumy ki namaz chut gai
2nd Pathan: wo kesy
Pathan: yr m0lvi sahib ny kaha sub apna apna m0bile of krdy dain mera m0bile ghar tha mai m0bile of kr k wapis aya to jamat ho gai the
2nd Pathan: To Yar tu jaldi ajata na Wapis
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A New Poster Outside The Bank For the Year 2015. . .
Petrol & CNG Loans Available Here:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Ladies ward me admit ho gaya.
Nurse:-Tumko sharm nahi aati.
Aadmi bola:- Sharm kaisi...!
Hum to Paida hi Ladies Ward me hue the.
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar Biwi se: Ye kya tum ek aur suit le ayi? Abi
parso hi to..
Biwi chilla kar boli: Kya kaha ?!!
Kya parso?
...
Bolo ...
Kya kha tumne?
Kya parso, parso kya, bolo jaldi !!
Batao kya parso ?!
Shohar: Kuch nai, main bas ye keh rha tha k parso
bhi ek hi suit layi thi,
aaj 2 le aati
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar life main kabhi koi mistake ho jaye .
To 2 minute apni ankhain band karo Or socho
.
.
.
ke
.
.
.
.
. Iska ilzam kispar lagaya jaye =D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Ka School Mein 7th Class Mein New
Addmission Howa.
Teacher Ne Usse Puchha: “Beta, Batao Abdul Qalam
Kon Hai?”
Pathan: “Hum Ko Kya Pata, Hum To School Mein
Naya Hai“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar Amrood Baich Raha Tha:
1 Aadmi Aaya or Bola: Sardar G agar Amrood Main Keera Nikla To?
Sardar: To Saaf Baat Hai…
Hum Keerey K Alag Paise Lega.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bacha Ghar Se Maar Kha kr,
Gusse Me School Ja Raha Tha
Ek admi Ne Pucha
Beta Padhte Ho?
Bacha Nhi School Ki Dress Pehen K
Tere Baap K Barat Mai Ja Raha Hu.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
*Love b4 Marriage*
Janu…tum nahe to mei nahe,mei nahe to tum nahe…
*Love after Marriage*
“baghairta”…Aj tu nahe ya me nahe
by hearthackervsgirls (few years ago!)