Sardar jee aap ko garmi lagti hai
Man: Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kya karte ho?
Sardar: AC k paas ja k baith jata hun
Man: Agar phir bhi garmi lage to?
Sardar: To A/C on kar leta hun
by Mohammad Ali (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
Dctor: Aap ka or Aap ki Begam ka Blood Group aik hi hai
Husband: Zahir hai 18 Saal se Mera khoon Pi Rahi hai
Aik hi hoga.....:-
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man : Magar computer me inka kya kaam?
Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte
Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Inspector to Santa:Faansi se pehle,
bata teri aakhri ichha kya hai???
Santa:Mere pair upar aur sier neeche kar k faansi de do!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Yaar Achha Hua
Me India Me Paida Hua
America Me Nahi
Banta : Q America Me
Hota To Kya Hota ?
Santa : Tu B Na
Muje English Kaha Aati Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lrki ro rhi thi Pthan:Q ro rhi ho? Lrki:khon test krwna h ungli katniparegi Pthan B rone lga Lrki:kia hoa Pthan:mne to pishab test krwna he
by Mazhar Khan (few years ago!)
Class Me 2 Ladkiya 1 Gori 1 Kali
Kali Gori Se:
Tu Konsi Cream Lagati He?
Gori:Fair & Lovely Or Tum?
Piche Baita Sardar Bola:
Cherry Blosm
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Going Wid His Sister
Some Shouts: Oye Mashuka Ley Ker Kahan Ja Raha Hai
Sardar Get Furious Nd Slap Him & Said: Mashuka Hogi Teri Meri To Baihan Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- If a lion attacks ur mother-in-law and ur wife, whom would u save ?
Mr. Bean- The lion of course !=))
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa ne ek Gadda khoda or usme ja k beth gaya?
banta ne puchha: ?Ae ki ho raya ha??
santa replied: DEEP THINKING
by Pak101.com (few years ago!)