Surjit bhai apne ghar
Shyam: Surjit bhai apne ghar ke bahar kyun khade ho aur yeh chot kaise lagi?
Surjit: hua yun ki…
Shyam: Kitni bar kaha hai ki logo se jhagda mat kiya ker, kambhakat ne maar kar tera bura haal kar diya hai, bura ho uska, kide pade use
Surjit: bas bas mein apni patni ke bare mein aur galat batein nahi sun sakta.
by Pak101.com (few years ago!) / 1011 views
Similar Jokes
Ek Ghar Mein Ek Moti Aurat Rahti Thi, Ek Din Uske Ghar Mein Chor Guss Aya
Moti Aurat Ne Chor Pakda Or Uske Upar Beth Gayi, Aur Apne Naukar Se Boli.
Moti Aurat: “Ja Police Ko Bula La”
Nokar: “Meri Chapal Nahi Mil Rahi Malkin”
Niche Se Chor Rote Hue
Chilaya: “Saale, Meri Pahan Le Par Jaldi Jaa“
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu ke uppar bijli ki taar gir gaii, wo tarap tarap kar marne hi wala tha ke us ko yaad aaya k 2 din se poore elaaqe mai bijli band hai
Pappu khushi se chilla kar bola
"PAKISTAN ZINDABAD"
"K.E.S.C ZINDABAD"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Thora sa apna face mobile ki
screen k samnay karo Thora sa
or Thora left Bas bas thek he
Hilna nhi Lakh d Lannet e
Kbhi sms b kr dia kro
by Mazhar Khan (few years ago!)
3 Charsi Rikshay Main Bethay.
Rikshay Walay Nay Riksha Start Kar K Band Kar Dya
Our Bola: Lo Sahab, Pohanch Gaye.
1 Nay Thanks Bola,
Doosray Nay Paisay Dye,
Our Teesray Nay Driver Ko Thapar Mara.
Driver Samjha Is Ko Pata Chal Gaya.
Laikin 3rd Bola:
Salay Aaj Tou Marwa Hi Deta,
Kitni Taiz Chlata Ha…. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardarni To Sardar:Public Ny Apko Kyu Mara?
Sardar:Darling..
Jeweller Ki Dukan The,
Meiny Sales Girl Ko Itna Pucha: Aj Tmhary
Soney Ka Rate Kya Hai??
by hearthackervsgirls (few years ago!)
In Heaven:
The cooks are French,
The policemen are English,
The mechanics are German,
The lovers are Italian,
The bankers are Swiss.
In Hell:
The cooks are English,
The policemen are German,
The mechanics are French,
The lovers are Swiss,
The bankers are Italian.
In Computer Heaven:
The management is from Intel,
The design and construction is done by Apple,
The marketing is done by Microsoft,
IBM provides the support,
Gateway determines the pricing.
In Computer Hell:
The management is from Apple,
Microsoft does design and construction,
IBM handles the marketing,
The support is from Gateway,
Intel sets the price.
by Pak101.com (few years ago!)
Machchar ne apni wife ko divorce de diya
Pata hai kyu
..
..
..
..
..
.
.
.
.
Bolta Hai..
uske bachhe ki Ragoon me kisi aur ka khoon tha!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi akash ki taraf ishara karke bola: Yeh suraj hai ya chand?
Dusra Sharabi: Pata nahi bhai, mein bhi is shehar mein naya hun.
by Pak101.com (few years ago!)
Professor To Student
Jo Dosray Ko Apni Baat
Na Samjha Saky Wo
Gadha Hota Hai.
Student: Sir Kiya Matlab Me Samjha Nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Dad apko pata chaly ke mai 1st division pass howa hon tu apko kesa lagy ga?
Dad: Tu mai khushi se pagal hojawonga
Son: Bus esi dar se mai FAIL hogia
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)