Santa horse par ja raha tha

Santa horse par ja raha tha.

Voh red light jump karta hai.

Police vala siti bajata hai.

Funny Santa ghode ki tail opar kar ke kehata hai: Le karle number note.

by Pak101.com (few years ago!) / 957 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

engine

Ek Admi Ka Hont Jala Hoa Tha Kisi Ne Pucha Kaise Jala…? . . Admi Bola: Wife Makey Ja Rahi Thi Usko Chorne Station Geya Tha Khushi Mein Train Ka Engine Chom Liye…

by @irha@ (few years ago!)
Suraj pe lacture pathan ka inkar

Teacher:kal teacher kal suraj pe lacture dun gi sab ana.
Pathan:hum tu nai aae ga.
Teacher: Q?
Pathan:ami hum ku itna door jane nai dega.

by Sabir shah (few years ago!)
Tumhe To Mujh Par Trust Hi Nahi Hai

Ladke Ne Apni Girl-Friend Ko
Kaha: “Main Tumhara Mobile Dekh Sakta Hoon?”

Ladki: “Haan Kyun Nahi, Just A Minute”

Inbox Delete,
Sent Item Delete,
Call History Delete

Ladki: “Ye Lo Dekhlo Tumhe To Mujh Par Trust Hi Nahi Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Har Sawal Se Dat Kar Ladna, Fekne Me Ka

Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna

by Mazhar Khan (few years ago!)
Meri oulaad nahi hoti

Pathan : meri oulaad nahi hoti.
Dost: aap mazar par dua karo.
Next Year
Dost: kiya hua?
Pathan: Kuch nahi,

Dost: koun se mazar par dua ki thi?
Pathan: Quaid-e-Azam k mazar pe.:

by Pak101.com (few years ago!)
Maths Teacher Ne Pappu Se

Maths Teacher Ne Pappu Se Pucha.

Teacher: “Pappu Batao, Tumahre Pass 8 Apples Hai Unko 6 Ladko Mein Kaisi Bantoge?”

Pappu Ne Kuch Socha, Dimag Mein Hisab Lagaya Aur Bola.

Pappu: “Madam Kahe Ko Itni Tension Leni Hai, Juice Bana Ke De Do Na.“

by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ji ik Sheikh ki Baaraat mei gye

1 Sardar ji ik Sheikh ki Baaraat mei gye

wahan bar bar Paani Pesh kiya ja raha tha

Tang aa ker Sardar bola:

Galey wich paani phans gya hai Ik boti tey deo

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Social Work

Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agle sal kar len ge.

Sardar:tm mujh se shadi karo gi?

Girl:nai , me ap se aik sal bari hun,


sardar:koi bat nai aik sal bad kar len ge.

by Sabir shah (few years ago!)
Tum Hafte Main Kitni Bar

Girl:Tum Hafte Main Kitni Bar Shave Karte Ho?Boy: Hafte Main Nahi, Din Main 30 Se 40 Baar.Girl: Kya. . . ! Tum Pagal Ho?Boy: Nhi, Main "NAAYI" Hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook