Santa horse par ja raha tha
Santa horse par ja raha tha.
Voh red light jump karta hai.
Police vala siti bajata hai.
Funny Santa ghode ki tail opar kar ke kehata hai: Le karle number note.
by Pak101.com (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
Ek Admi Ka Hont Jala Hoa Tha Kisi Ne Pucha Kaise Jala…? . . Admi Bola: Wife Makey Ja Rahi Thi Usko Chorne Station Geya Tha Khushi Mein Train Ka Engine Chom Liye…
by @irha@ (few years ago!)
Teacher:kal teacher kal suraj pe lacture dun gi sab ana.
Pathan:hum tu nai aae ga.
Teacher: Q?
Pathan:ami hum ku itna door jane nai dega.
by Sabir shah (few years ago!)
Ladke Ne Apni Girl-Friend Ko
Kaha: “Main Tumhara Mobile Dekh Sakta Hoon?”
Ladki: “Haan Kyun Nahi, Just A Minute”
Inbox Delete,
Sent Item Delete,
Call History Delete
Ladki: “Ye Lo Dekhlo Tumhe To Mujh Par Trust Hi Nahi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan : meri oulaad nahi hoti.
Dost: aap mazar par dua karo.
Next Year
Dost: kiya hua?
Pathan: Kuch nahi,
Dost: koun se mazar par dua ki thi?
Pathan: Quaid-e-Azam k mazar pe.:
by Pak101.com (few years ago!)
Maths Teacher Ne Pappu Se Pucha.
Teacher: “Pappu Batao, Tumahre Pass 8 Apples Hai Unko 6 Ladko Mein Kaisi Bantoge?”
Pappu Ne Kuch Socha, Dimag Mein Hisab Lagaya Aur Bola.
Pappu: “Madam Kahe Ko Itni Tension Leni Hai, Juice Bana Ke De Do Na.“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ji ik Sheikh ki Baaraat mei gye
wahan bar bar Paani Pesh kiya ja raha tha
Tang aa ker Sardar bola:
Galey wich paani phans gya hai Ik boti tey deo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar:tm mujh se shadi karo gi?
Girl:nai , me ap se aik sal bari hun,
sardar:koi bat nai aik sal bad kar len ge.
by Sabir shah (few years ago!)
Girl:Tum Hafte Main Kitni Bar Shave Karte Ho?Boy: Hafte Main Nahi, Din Main 30 Se 40 Baar.Girl: Kya. . . ! Tum Pagal Ho?Boy: Nhi, Main "NAAYI" Hoon.
by Pak101.com (few years ago!)