Pathan apna Mobile
Pathan apna Mobile Qabristan men dfna rha tha.
.
Man: Ye kya kr rhe ho?
.
Pathan: Yaara dukan wale ne kha he k Mobile DEAD ho gya he . = p ;->
by Pak101.com (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
BOSS-itne kam kapde pehan K Q Aai Ho?
Aadha Jism Dikh Raha Hai
Girl-Itni Salary Me Yahi Aata He
BOSS -Manager, Ishko 3 Month Tak Salary Mat
Dena..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Fakeer: 1 Rupia dede Baba
Aadmi:
Sharam Nai Ati itnay hattay kattay khubsurat nojawan ho k bheek mangtay ho
fakeer:Acha pher apni behan ka rishta day de.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardarni dusri sardarni se: Meri 20 sa
1 sardarni dusri sardarni se: Meri 20 saal tak koi olaad nai hui
Dusri sardarni: Phir ?
1st sardarni: Phir kia, jab me 21 sal ki hui to abu ne meri shadi kar di
aaj Mola k fazal se 3 kake hain.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Pathan Scheme Wali Bottle Ka Dhakan Bar Bar Khol K Band Kar Raha Tha.
Kisi Ne Pucha Kya Hua?
Pathan: Khocha Dhakan Mai Likha Hai
"Try Again"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
dr kay band clinic kay agay lambi linr lagi hui thi
1 sardar bar-bar line main ghusta log usko pakar kay peechay phenk detay
sardar: lagay raho lagay raho salon main bhi aaj clinic nhgi kholon gaa.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu school mn gadha le k aya
Miss:Ye gadha,Q laye ho?
Miss ap hi to Kehti hn K me ne bry bry gadho Ko insan bnaya hy
To me ne socha is ki b"life bn jae gi .?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Mere Mohalley Wale Bohat Kanjoos Hein.
Dost: Kiun?
Pathan: Sab Ne 14 Aug Manai Par Kisi Ne Qurbani Ka Gosht Nahi Bheja
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Achhe kapde pehente ho..
Aur pure style rakhte ho..
Dil me gussa aur face pe
Smil rakhte ho..
Naak pochhna aata nahi
Aur hath me mobail rakhte ho...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ke radio me kuch problem ho gayi to aur kharab ho gaya
Usne radio khol kar dekha to ek mara hua chuha mila
Ye dekh kar sardar gussa ho gaya aur bola : Ye chalega kaise?
Sala singer hi mara pada hai
by Pak101.com (few years ago!)
Khargosh K F.Sc Mai Aye 75% Marks
Kachway K 50% Phr B Kachway Ka Univrsty Mai Admision Ho Gya
KAISE? Sports Basis Pe Na Yar
Bachpan Mai Race Nai Jeeta Tha
by Pak101.com (few years ago!)