Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?

Pessenger:
Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?

Pathan:
Muje Machis Chahiye Thi

Pessenger:
Tum Mujhse Mang Sakte The

Pathan:
Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta

by Pak101.com (few years ago!) / 984 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan got jo telenor call centre

Pathan got job in a telenor call centre. Customer: telelenor sim blocked what to do?

Pathan: dont take tension remove telenor & put warid sim. Thank you for calling ufone

by Pak101.com (few years ago!)
Roti main itna ghee

Maalik:-are raamu aaj tumne roti main kitna saare
ghee laga diya..
Naukar:-are saahab maaf karna shayad galti se
maine apni roti aapko de di hai,

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha

Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU to Doctor

GOLU to Doctor:-Main SuSu Subah 6 Baje karta hu, aur Potty 7 Baje,

Doctor:-to is Me Problem kya hai.?

GOLU:-Aankh 8 Baje khulti hai...;-

by Pak101.com (few years ago!)
Loadshedding ka Nuqsaan

Loadshedding ka Nuqsaan”

Ek admi raat apnay ghar gya,drwazay pr dustuk di

BV: “kon”

Admi:“Guddu da abba”

BV:Haye main mr gayi, tey fir andr kon ey.

by Pak101.com (few years ago!)
Bhai sahab 1 kala bulb dena.

Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.

Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?

Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna ha

by Pak101.com (few years ago!)
Boy char mahine se

ladki ka baap-tum mere ladki se kitne mahine se pyaar karte ho.

Boy-char mahine se .

Baap-main kaise maanu.

Boy-aur paanch mahine ruko,yakin ho jaayega

by Pak101.com (few years ago!)
AP k 3 Dant kaisy toot gai

Doctor: AP k 3 Dant kaisy toot gai
Patient: Ji Wo BV nay Karak Roti banai thi
Doctor: Tu Ap Khany sy inkaar kardaity.
Patient:Ji Wo hi tu kia tha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tumhari sehat bohat kharab hai,

Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.

.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor donga.

Magar noshi meri biwi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Yar Mery Pas Paise Nhi Hain

Pathan:
Yar Mery Pas Paise Nhi Hain
Mujhe Kpray Lena Hain,
Main Kya Karon?

Friend: Tum Bank Se Loan Le Lo

Pathan: Loan Le To Lon
Magar Humko Sirf Cotton Pehany Ki Aadat Ha

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook