Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pessenger:
Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan:
Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger:
Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan:
Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta
by Pak101.com (few years ago!) / 984 views
Similar Jokes
Pathan got job in a telenor call centre. Customer: telelenor sim blocked what to do?
Pathan: dont take tension remove telenor & put warid sim. Thank you for calling ufone
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik:-are raamu aaj tumne roti main kitna saare
ghee laga diya..
Naukar:-are saahab maaf karna shayad galti se
maine apni roti aapko de di hai,
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU to Doctor:-Main SuSu Subah 6 Baje karta hu, aur Potty 7 Baje,
Doctor:-to is Me Problem kya hai.?
GOLU:-Aankh 8 Baje khulti hai...;-
by Pak101.com (few years ago!)
Loadshedding ka Nuqsaan”
Ek admi raat apnay ghar gya,drwazay pr dustuk di
BV: “kon”
Admi:“Guddu da abba”
BV:Haye main mr gayi, tey fir andr kon ey.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.
Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?
Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna ha
by Pak101.com (few years ago!)
ladki ka baap-tum mere ladki se kitne mahine se pyaar karte ho.
Boy-char mahine se .
Baap-main kaise maanu.
Boy-aur paanch mahine ruko,yakin ho jaayega
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: AP k 3 Dant kaisy toot gai
Patient: Ji Wo BV nay Karak Roti banai thi
Doctor: Tu Ap Khany sy inkaar kardaity.
Patient:Ji Wo hi tu kia tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.
.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor donga.
Magar noshi meri biwi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Yar Mery Pas Paise Nhi Hain
Mujhe Kpray Lena Hain,
Main Kya Karon?
Friend: Tum Bank Se Loan Le Lo
Pathan: Loan Le To Lon
Magar Humko Sirf Cotton Pehany Ki Aadat Ha
by Pak101.com (few years ago!)