Tum Par Beete Gi To
Tum Par Beete Gi To Tum Bhi Jan Jao Ge,
Faraz..
.
.
... .
.
Koi Nazron Ke SamNe Se Biryani Le Jae To Kitna Dard Hota Hai..
(".)/ Oye 1 Niwala
<)) To Khila De
_/ à/_ Yaar....
by Pak101.com (few years ago!) / 945 views
Similar Jokes
2 Ghadhe{Donky} Apas Main Bateen Kar Rahe Thay.1st Yar Mera Malik Bohat Zalim Hay.Bohat Marta Hay Kaam B Zyada Leta Hay.2nd to Tum Bhag Jao Na Is Ko Chood Ke.1st Yar Bhag To Jaon Per Ik Waja Se Ruka Hoon. Mera Malik Jab B Apni BETI Se Ladayi Karta Hay Na. To Us Ko Ye Kehta Hy Ke Beti Tum Sudher Jao Warna Main Ney Teri
Shadi GADHE Se Kar Deni Hay..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kanton bhare raaste per kon ap ka sath dega..
Mummy/Papa: No
Husband/Wife: No
Brother/Sister: No
Ap Ka Lover/Friend: No
Sirf aur Sirf Aapki
.
.
.
.
CHAPPAL
by Pak101.com (few years ago!)
Aik admi langrata hua hospital mai dakhil hota hai, usey dekh kar 2 doctor’s aapas main jhagrte hain,
Pahla Doctor: uski haddee toot gayi hai
Dusra Doctor: nahi us ka angootha nikal gaya hai.
Esi doran aik 3rd doctor ata hai aur kahta hai chaloo essi sai puch laitain hain, tou woh bolta hai, nahi meri too chappal toot gayi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ne English Speaking me admission liya or us se Kaha gya k Koi acha Eng Sentence Bolo
Snta:Josh me Bola
I shall Never Die b4 My death...
by Pak101.com (few years ago!)
manager to pathan: you are appointed 4 job
ur salary is 30,000
next year it will be 50,000.
sardar: ok
i will join next year
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Newly married couple.
Wife:Humari shadi ko pure 24 ghante ho gae hai.
Husband:Ur dekho lgta hai jese kal he ki baat ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband:begam kbi tum ko khawahish howi k tum mard hoti?
Bv:nai meri to dili khawahish ye hai k khash ap mard hote
by Sabir shah (few years ago!)
Bikari- Rupia Dede
Snta-"Sharam Nai Aati Itne Hatte Katte Khubsurt
Ho K Bheek Mangte Ho
bikari- Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 larka
Larki se puchta hai k : Bachay kese hote hain/
Larki : chup..!!!
Larka : Batao Na plz :p
Larki : Nahi pata ab mat pchna ..!!
Larka : Aray bewaqoof itna bhi nahi pata
.
.
.
Bachay Shararti hote hain :P :D
Moral Girls hamesha boys ko galat hi samjhti hain
by Pak101.com (few years ago!)
1Truck ke Pichhe Kya Gajab Line Likhi thi..
HORN dhire se Bajaye,.
'HAMARA pakisatan'
So-Raha Hai..
by Pak101.com (few years ago!)