Arz Kiya Hai
Arz Kiya Hai .....
KHUDA Kare Kisi Ko JUDAAI N'a Mile .....
.
.
... ... .
Wah Wah ......
.
.
.
KHUDA Kare Kisi Ko JUDAAI N'a Mile .....
.
.
.
.
Jo Ye Status Like Ne Kare Usey
THAND MAIN RAAZAI N'A MILEY ;D
by Pak101.com (few years ago!) / 938 views
Similar Jokes
Dhol dhamakay ki awaz sun kar Ali bahar nikla to dekha k kuch Pathan khushi se Bhangra daal rahay hain.
Ali: Khan g kia hua.Pathan: Hamara bhai mar gia hy
Ali:To is me khushi ki kia baat hy
Pathan: Log kehtay hain k Pathano ka Dimagh nahi hota jab k hamara Bhai Dimagh k Cancer se mara hy!
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Doctor to lady: Madam, your husband needs rest. These are sleeping pills.Lady: When should he take the pills?
Funny Doctor: No madam, these pills are for you.
by Pak101.com (few years ago!)
70 year old man asked his wife. Do you feel sad when u see me running behind young girls?
Wife: No not at all, even dogs chase cars but they can?t drive it.
by tanveer hussain (few years ago!)
nai dulhan apney mian sey kahti ha, mainey do dishen banaaney ka mahaarat haasil ki hai, ek murghi ka salan aur ek gajar ka halway. aaj aap ke liye meiney yeh donon banaai hain.
Mian: bohot khoob. ab yeh batao, inn mein sey murghi ka saalan kaun sa hai aur gajar ka halwa kaun sa?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband wife ki larai ho rhi thi
Unka chota bacha b wahan betha tha,
Husband=tu sali kutti.
Wife=tu sala kutta
Bacha masumiat se bola.
Or main sala pupyy!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi Coffee Shop pr gaya aur coffee ka order diya.
Waiter order lekar gaya Aur door ja kr kuch ishara krne laga.
Thori der baad usne BiLL la kr rkh diya.
Pathan Admi: Ye kya! Meri coffee kahan hai?
Pathan Waiter: Samajhdaar k liye ishaara hi COFFEE hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,
Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa
Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
sorry kal rat ko msg nhi kr saka police
ne pakad lia tha "murder case mai
maine ek ladki se kaha mujhse shadi
karogi to
?
? ?
khushi se hi mar gayi pagli?
by khalid hussain (few years ago!)
Boy: Tm Larkiyain Khobsorat Q Hoti Ho?
Girl: Q K ALLAH Ne Hme Apny Hath Se Bnaya Hai,
Boy: Bol TO Aisy Rhi Ho Jse Hm Net Se Download HotyHen.
by Pak101.com (few years ago!)
Fattu : Oye Tu Ladki Dekh Aaya? Kaisi Hai?
.
.
Pappu : Rang See Kali Hai Aur Kaan Se Kam Sunti Hai..
.
.......
Fattu : Zara English Me Kaho...
.
.
.
Pappu : 'BLACK-BERRY' Hai
by Pak101.com (few years ago!)