Ek 10 saal ka bachcha bahot
Ek 10 saal ka bachcha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise karein”.
Mother: Tum yeh book kyon parr rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ki mera paalan poshan theek tarah se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1037 views
Similar Jokes
Boy: Mey 4 yrs ka hun, or tum?
Girl: Mey b 4 yrs ki hun
Boy: To phir chal na, sharmana kya?
Girl(sharmate hoie): kahan?
Boy: Polio k qatry peeney…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek mandir mein buri niyat wale gayab ho jate the ,Shahrukh gaya Shahrukh gayab,
Saif gaya, Saif gayab, Aamir gaya, Aamir gayab, Mallika Sherawat gayi, Bhagwan gayab
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Question: Wife maike jakar Husband ko roj phone kyon karti hai?
Funny Answer: Taki Husband ko yad rahe musibat tali nahi, phir aane vali hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sharabi daaru pee pee kar mar gaya,Lekin marte marte bhi keh gaya ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Daaru to BRANDED hi peeta
tha..!!
.
.
.
Saala liver hi LOCAL nikla ...
by pinkey (few years ago!)
Kid (mobile cell phone par): Madam, mera beta aaj school nahi aaygea?
Madam: Aap kon bol rahe ho?
Funny Kid: Mere papa bol rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Reporter: Sardar jee:
agar apki bivi ko jin chimat jaye tu aap kia kro gey?
Sardar:
Main ki krna ay, galti jin di ay apey pugtey ga
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Mera ghar itna bda he ki usme local train chlti he.
banta-Bas,sale mera ghar itna bada he ki agar1se dusre kone chale jaao to roaming lagti he
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj Maine ek Jaan Bachai,Pucho Kaise?
Ek Bhikhari Ko Maine Pucha
1000 Ka Note Du To Kya Karega?
Wo Bola-Khushi Se Mar Jauga!
To maine use paise nahi diye..!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Girl Fasi Laga Rahi Thi
GOLU Ne Window Se Dekha, Socho GOLU Kya Bola Hoga?
Sirf Latkne Se Height Nhi Badhegi Mumy Ko Bolo COMPLAN Pilaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Mom: Beta khana khayega?
Beta: Na
Mom: Ladu khaiyega??
Beta: Na
Mom: Mithai Khaiyega?
Beta: Na
Mom:ice creame khaiyega?
Beta: Na
Mom: Baap pe gaya hai THAPAR hi khayega!
by hearthackervsgirls (few years ago!)