NEW CADBURY AD
NEW CADBURY AD
Boy : Can I have a bite of your dairy milk ?? :)
Girl : Kya mein aapko jaant hun ? :O
Boy : Jaldi de de behen, Momo's kha ke aaya hun ,mirchi lagi
hai :D :P
by Pak101.com (few years ago!) / 877 views
Similar Jokes
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.
Riskhewala:- Saman Free hai.
Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa, Bulb Jalana
Santa Bulb nikaal kar Gas Stove par rakh deta hai
Bulb jal gaya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A child said to a pregnant lady
ye pait me kia hy ?
Lady: is me mera pyara sa or cute sa baby hy
Child: itna pyara tha to khaya Q moti...
by Pak101.com (few years ago!)
TV On karo….
Abhi abhi Government of Pakistan ne Ordinance jaari kiya hai
k
KhoobSoorat logon ko is mulk se nikal diya jaye ga
Aap to 100% save ho
.
.
.
Par mein kahan Jaaon??
by Mazhar Khan (few years ago!)
Major Rohail-
Khan sab Carry Lougar bill
Aa gya hai
.
Phatan-
Lo G pehle
Bijli,gas,pani ka bill
Ur ab ye carry lugar bill
Bolo kon se bank me jama krvana hai
Ur DUE date kya hai?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Mamu -Bhai, apnay ko char mahinay mein tamil sikhna padega. Kuch upay batao.
Munna bhai -Tamil kyun, aur char mahinay ka kya chakkar hai?
Mamu -Meinay ek tamil baccha adopt kiya hai, aur woh char mahinay mein bolne lagay ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aye Khuda tu mujhe Rs.100 dega to hum tumhari raah main Rs.50 dega.
Rastay main usay Rs.50 mila to Pathan bola: Ya Khudaya itna bhi bhrosa nahi kya pehle he kaat liya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar 2 Kanjos:
Sari Dunya Mazar Ko Chom Rhe Hai Or Tu Is Admi Ko Chom Rha Hai
Kyun?
Kanjos:Chup Kar Ja Bwaqoof!
Tujhy Pata Nhe K
LANGAR Yehi Bantay Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Aahat si koi aaye to lagta hai k tum ho
saya sa koi lehraye to lagata hai k tum ho
ab tm hi btao k kia tum kisi bhoot se kam ho.
by Sabir shah (few years ago!)
aik admi aadhi raat ka wqt ek viraan gali se guzar rha tha..
Achank us ne ek makaan ma se baton ki awaaz ati suni,,,
koi shaks dosray shaks se keh rha tha....
"Nhi Nhi Pehly Bazo Kato... Gala baad ma kaat lena"..
itna sunna tha k us ne admi ne dorr laga di...aur seedha police choki pohanch gaya...aur ja kar sari baat batayi...
jab police us admi k sath us makaan pe pohanchi...tau andhr 2 darzi baithhy kaprray kaat rhy thay... :D :D hahaha
by WAQAR (few years ago!)