NEW CADBURY AD

NEW CADBURY AD

Boy : Can I have a bite of your dairy milk ?? :)

Girl : Kya mein aapko jaant hun ? :O

Boy : Jaldi de de behen, Momo's kha ke aaya hun ,mirchi lagi
hai :D :P

by Pak101.com (few years ago!) / 877 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.

Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.

Riskhewala:- Saman Free hai.

Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.

by Pak101.com (few years ago!)
Bulb jalana

Banta: Santa, Bulb Jalana
Santa Bulb nikaal kar Gas Stove par rakh deta hai
Bulb jal gaya

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A child said to a pregna

A child said to a pregnant lady
ye pait me kia hy ?

Lady: is me mera pyara sa or cute sa baby hy

Child: itna pyara tha to khaya Q moti...

by Pak101.com (few years ago!)
Aap to 100% save ho


TV On karo….

Abhi abhi Government of Pakistan ne Ordinance jaari kiya hai

k

KhoobSoorat logon ko is mulk se nikal diya jaye ga

Aap to 100% save ho

.
.
.
Par mein kahan Jaaon??

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek ur Bill aa gya

Major Rohail-

Khan sab Carry Lougar bill

Aa gya hai

.

Phatan-

Lo G pehle

Bijli,gas,pani ka bill

Ur ab ye carry lugar bill

Bolo kon se bank me jama krvana hai

Ur DUE date kya hai?

by Abdul Hannan (few years ago!)
Char Mahinay Mein

Mamu -Bhai, apnay ko char mahinay mein tamil sikhna padega. Kuch upay batao.

Munna bhai -Tamil kyun, aur char mahinay ka kya chakkar hai?

Mamu -Meinay ek tamil baccha adopt kiya hai, aur woh char mahinay mein bolne lagay ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Rs.50 mila

Pathan: Aye Khuda tu mujhe Rs.100 dega to hum tumhari raah main Rs.50 dega.

Rastay main usay Rs.50 mila to Pathan bola: Ya Khudaya itna bhi bhrosa nahi kya pehle he kaat liya.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar 2 Kanjoos

Sardar 2 Kanjos:
Sari Dunya Mazar Ko Chom Rhe Hai Or Tu Is Admi Ko Chom Rha Hai

Kyun?
Kanjos:Chup Kar Ja Bwaqoof!
Tujhy Pata Nhe K
LANGAR Yehi Bantay Ga

by Pak101.com (few years ago!)
Tum kia bhoot se kam ho?

Aahat si koi aaye to lagta hai k tum ho

saya sa koi lehraye to lagata hai k tum ho

ab tm hi btao k kia tum kisi bhoot se kam ho.

by Sabir shah (few years ago!)
Nhi nhi pehly bazo kato... gala baad ma kaat lena

aik admi aadhi raat ka wqt ek viraan gali se guzar rha tha..

Achank us ne ek makaan ma se baton ki awaaz ati suni,,,

koi shaks dosray shaks se keh rha tha....
"Nhi Nhi Pehly Bazo Kato... Gala baad ma kaat lena"..

itna sunna tha k us ne admi ne dorr laga di...aur seedha police choki pohanch gaya...aur ja kar sari baat batayi...

jab police us admi k sath us makaan pe pohanchi...tau andhr 2 darzi baithhy kaprray kaat rhy thay... :D :D hahaha

by WAQAR (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook